GRATTIS PETER!

Igår, Lördag var vi bjudna hem till Karo och Peter för födelsedagsfika x2. Peter fyllde år igår, och hans son Filip fyller år på tisdag, så det blev två flugor på en smäll, så att säga.
Efter att ha stosat runt i Farsta hela förmiddagen på presentjakt med Mummu & Puua var vi helt utamattade och kom hem och vilade inann kalaset. Förresten så köpte vi höststövlarna till Nicole där, och jag hittade en i Bessas storlek också, och jag var så glad att det äntligen fanns. Väl framme vid kassan sa kvinnan att dem hade bara EN #20... alltså bara vänster skon! Hon sa att dom måste ha sålt fel, att det finns bara en nummer 2o och de andra paret till den är nummer 21... Perrr.... Så vi köpte till Nicole och ska leta likadana till Vanessa i veckan nån annanstans.

På kalaset bjöds barnen på korv med bröd och tjejerna åt med sån aptit som att dom inte hade fått mat på en vecka...
Titta på stackars dockans blåtira....

Linus & Filip

Vanessa "Bessa Enkeli"

Sen blev det smörgåstårta också!!! Det är så gott, men vi kom aldrig riktigt fram till vem det var som hade gjort den- Karo eller Peter.... Hmmm....?

Och vanlig tårta blev det också, men då var alla proppmätta, så det blev massor över skulle jag nog kunna tro?
Mitt fina hjärta på balkongen...

Andresito & Jag

Vanessa är ute efter Puas kaffe....

Andres & Danilo

Dewin "Nakki", Nukke & "Danilito

Jonathan med sin Mummu

Födelsedagsbarnet Peter & min syster Karolina

När vi skulle sjunga för Filip när vi skärde tårtan så satte Peter på en "Ja må han leva" sång med mycket fart på, och ni skulle ha sett alla barnens min när jag och min syster började shejka loss!!! Först höll dom på att tappa hakan för vår dans och sång, men sen började alla asgarva och hade jätte kul... Sen var kalaset i full gång och alla barnen började dansa till:
"SKAKA RUMPAN MED SEAN BANAN!"

Mamma och son gos

Nicole & Dewin hade kuddkrig i mosters säng...


Tack så jätte mycket för allting Karo & Peter, det var jätte roligt!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback