Bowling & Spel

I fredags efter att Mummu slängt ut Puua så bestämde vi oss för att åka till Heron City!
Först lämnade vi grabbarna hos Andres syster Ela, dom har velat ha grabbarna ett tag nu, så vi tänkte att nu skulle vara ett bra tillfälle, så vi kunde ägna oss bara åt tjejerna, medans pojkarna blir sönderpussade och gosade.
Första stoppet blev såklart majs-ståndet! det är så gott, har ni provat på det? "Corn in a cup"
Fast det är inte lika kul att byta blöjorna dagen efter att dem ätit majset...Hahahaha...
De nya "Show-kidzen!"

När vi kom in i spelhallen efter att ha kollat i barnbutikerna så bestämde vi oss för att spela bowling!
Jag som är sååå duktigt på det... Och de där skorna som man får ha på sig är ju såå snygga!
Andres gick iväg och handlade en massa dricka och snacks, och så körde vi igång! Tjejerna dansade till disco musiken som spelades och sprang runt lite här och där..

Puua slår en STRIKE!

Ibland var tjejerna "lite" i vägen, man var rädd att dom skulle få kloten på sig, så nyfikna som dem var ibland..
Även Andres slår en STRIKE...

Jag slog (säger man "slog"?) också en STRIKE, men för övrigt var jag rätt så värdelös... Jag fastnade med fingrana i hålet eller så tappade jag dem och bröt naglarna, så dom åkte rakt i rännan... Hahaha...
En drick och snacks paus måste man ha lite då och då... 

Puua vann första ronden! Han som sa att han aldrig spelat förut... yeah right... han trodde att han vann den andra spelet också, men den hann vi ju inte ens spela klart... Jag tror på att Andres hade tagit hem den! Hihi..
Bus Bessa

Såklart spelade vi air-hockey också!
Andres och Puuas spel var en rysare, båda vägrade ge upp, så dem spelade sig helt svettiga, och vad jag förstod så vann Andres. Eller, Puua?

Varför är han så glad för?

Jag vann också, (efter att jag förlorat såklart) men de sista 3 matcherna vann jag!
Bessa dansar lite...

Jag & Nicole

Jag & Bessa

Efter att det vart så varmt när vi spelade så gick vi ut för att ta lite luft medans tjejerna lekte i den stora lekparken.
Och så var vi vrålhungriga och åt på McDonalds, alltid lika uppskattad av barnen! Fast Bessa fick sina utbrott igen och ska slänga och kasta iväg allting runtomkring sig...


Sen började det bli sent, så vi åkte till Skogås och hämtade hem våra trötta grabbar.
TUSEN tack till faster Ela och Melina för att ni tog så bra hand om våra guldklimpar! Ni är guld värda!
Vi tog ett snabbt bad när vi kom hem, och sen gick alla barnen i sängs.

En bra dag!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Kul med spel kväll, får dock inte fram bilder ...

2010-09-26 @ 23:00:15
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: simone

ser mysis ut :)

2010-10-01 @ 10:18:40
URL: http://fattybom.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback