Youré simply the Best!

Häromdagen kom min kärlek hem med en överraskning till mig: SPEGELN som jag har tjatat om att vi borde köpa!TACK HJÄRTAT! Jag tog med mig barnen och gick ut på gården för att leka lite, medan Andresito skulle borra upp spegeln i vardagsrummet. Det är inte så bra för dom att höra på borrljudet på betongvägg, och det hördes t om ända ut till gården! När vi kom hem så var det klart. Det blev jätte fint! Inte allt lika kalt och tomt som det såg ut innan- I LOVE IT!
TACK MITT HJÄRTA, DU ÄR BÄST!

Andres tar bort plastet från spegeln...

Medans vi ritar på väggen vart spegeln ska hänga så spanar Danilo in sig själv...

Nicole gungar

Bessa ÄLSKAR att gunga och vill gärna sitta där hur länge som helst, men jag var tvungen att ta bort henne, för det är faktiskt kallt ute! Bessa då!

Grabbarna sooooover...

Danilo vaknar som en solstråle som alltid!

Flickorna leker med vår nyinflyttade grannflickan Emma...

Det är kul att leka med löv!
Vi letade efter en massa olika färger och till slut hade vi lite löv krig! Roooligt :)
På kvällen fick alla barnen bada med pappa. Det blev glass och lek med Barbies och fiskarna....

Precis när vi kommit upp ur badet ringde Abuela och sa att dem var på väg till oss på fika. Snabbt på med pyjamasar och koka kaffe och ta fram fika. Kul att dom skulle komma! Det var ett tag sen vi sågs sist.Det märkte man på Danilos reaktion... Han tittade på henne ett tag, började darra läpp och gråta när hon tog upp honom.
(Vår fina nya spegel i bakgrunden)

Såklart hittade Bessa någon som kunde läsa för henne... kusinen Emilio!

"Heeyy, that´s my face!"

Lite gos med Abuelo & Abuela

"Karate Kid" Emilio

Såhär trött är Nicole på Mamarazzi...?


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Jepp där var den ju..;)

2010-10-20 @ 07:13:21
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback