X-TREME make-over needed....

Igår tittade jag och Andres på ett kort som vi tog på mig. OMG, vad jag såg gammal och sliten ut!
Utan smink och helt och hållet ugly. Usch....  It made me sick. MEN som tur är så har min syster en egen skönhetssalong tillsammans med kollegorna Lisa, som är frisör där, och Malin som fixar naglar.
The answer to my problems (?)!
ALLT under samma tak.
Ska nog ta och boka några tider hos dem snart... såhär kan man ju inte se ut! Jag skrämmer ju folk!
Hmm...undrar vad man ska hitta på där... Det finns EN MASSA grejer att välja bland! Tihihi....

Check it out själv!
www.u-zone.se


Kommentarer
Postat av: Kicki

Excuse me.... Halloj!!! Du är ju jättefin! Såklart man behöver en behandling eller två ibland, men gammal och sliten?? Nope, not at all!! Och ugly? Nej, nu tror jag du har synproblem... :-) KRAM!!

2010-10-04 @ 15:07:05
Postat av: Linda

Du är ALLTID vacker cutie!!!!



Men förstår att man kan känna sig lite grå och ugley som du säger...

jag är i samma behov som dig!!

Extremt mycket!!! Behöver klippa mig, fixa naglarna igen och få massage! har så mångfa knutar i ryggen som behöver knådas ut!!!

Vi kanske kan boka tillsammans???

Ta med oss en flaska vin också, hiih!!!

Tjejkväll på fredag???

eller lördag om det passar dig mer...

2010-10-04 @ 15:18:41
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Sv: vad roligt!:) Hej hej, jo det är fint tack, själv?

2010-10-04 @ 16:20:49
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Taru

Du som är så söt! Men det är kul att gå på salong och piffa till sig lite.. :-)

2010-10-04 @ 18:51:16
Postat av: Liz

Hej!

Har smyglast din blogg till och fran utan att lamna kommentarer. Kul att du har hittat till min blogg. Jag tycker det ar sa roligt att kolla in hos andra och se hur det gar for alla med tvillingarna. Man kan alltid stotta varandra och komma med tips och ideer. Det gillar jag. Dina barn (alla 4) ar ju bara sa underbart fina! Mycket jobb forstas, men harligt! Din man- jobbar han hemifran? Tycker att han verkar vara hemma en hel del, vilken lycka i sa fall!! :) Min ser jag knappt under veckorna...Hursomhelst, jag har andrat kommentar installningen nu, hoppas att det funkar nu! Ar inte sa duktig pa det har med att blogga, men tycker att det ar viktigt att dokumentera om inte bara for andra men ocksa for en sjalv och for barnen att lasa senare, eller hur!!?? Jag har inte kommit ifatt med tvillingarna och allt annu, men snart sa hoppas jag ha kommit ifatt och borja dag till dag..;) Pa aterseende hoppas jag! Kram Liz

Postat av: Karolina Nordling

Thanks sis! ;)

2010-10-05 @ 07:12:04
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Camilla,blivande 8 barnsmamma.

Hej Hej

hur är allt ed er?

här är det bättre nu alla är äntligen friska nu..

änså länge haha..



längesen jag skrev till dig så nu passade jag på..



kul o fixa till sig..

det skkulle man behöva..

har kämpat med denna himla blondering..men det blir bara gult..

hur får du det så fint..?



ha en bra dag

mvh camilla

2010-10-05 @ 10:33:58
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback