Söta/Fina mössor EFTERLYSES!

Igår efter att Vanessa vaknade efter sin 3 timmars (!!!) skönhetssömn så kom Mummu hem till oss och vi gick ut på promenad. Tog två dubbelvagnar med oss denna gång så tjejerna kunde sätta sig om dem blev trötta.
Vi gick till Handen centrum och åt på McDonalds, och sen in och ut i alla affärer på jakt efter mössor. Hittade inte en endaste fin till någon av barnen! WTF?! Jag köpte ett par strumpbyxor var till dem alla, byxor till Nukke och små vatten flaskor till tjejerna. Jag hoppas kunna bli av med nappflaskorna, för dom är inte alls bra för tänderna.
Det var bara att börja promenera hem igen, och vi pratade om allt mellan himmel och jord, vi "förbättrade världen" lite, som Mummu säger. Sen gick vi till ICA affären och hämtade ut mitt paket från Jotex och hemåt. Det var kallt, så så fort vi kom hem så badade tjejerna medans jag gav grabbarna kvällsgröten på badrumsgolvet. 
Sen kom Andres hem, han hade köpt med sig mandariner som våra prinsessor åt med väääldigt god aptit! Jag kommer ihåg en vinter då jag och Andres proppade i oss en hel påse mandariner-OM DAGEN- hela vintern. Det var så gott! Nu är dom inte lika goda ännu, fortfarande lite för sura, men det kommer...  

Danilo med sin pappa innan vi åkte iväg på shopping!

Kvällsmys...

När barnen hade lagt sig för natten och alla sysslor var gjorda tog vi fram ost och kex och lite go dricka och tittade på film. Möööösigt! Hihiiii, det behövs en massa mys på kalla höstkvällar som dessa!

Jo- Vet ni nånstans dom har fina, söta barnmössor????
Ge mig tips i sånt fall!
TACK :) !!!

Kommentarer
Postat av: Taru

Kolla på HM:s hemsida.. Därifrån beställde jag eftersom alla var slut i affären. Jätte fina!

2010-10-12 @ 14:58:27
Postat av: tuija mummu

Satu om jag har tid, iFinland den 23/10 då kollar jag lite mössor OKEY :))

2010-10-12 @ 18:22:27
Postat av: Linda

mandariner är ju sååå gott!!!

Alla vi här hemma också galna i mandariner, men som du sa, än är dom inte så där läljligt goda, men snart så!!



2010-10-12 @ 19:47:29
Postat av: Linda

blev nå fel..oppss



vilken typ av mössa är du ute efter? färg?



finns ju massor av mössor:)

2010-10-12 @ 19:48:56
Postat av: Helena

www.gangstar.se tror jag sidan är. Isa har en mössa från dom, otroligt snygga kläder. Ett lokalt (för mig) märke härifrån S-hamn.. Isa har den på sig i inlägget "ny mössa" på min blogg=)

2010-10-13 @ 16:27:17
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback