"Tålamod kommer snart"

Barn säger det mest roliga saker!
Idag när jag höll på och fixa med ett spel till Nicole så frågade hon hela tiden om jag var klar, 100 gånger på en minut ungefär. "Nicole, jag är klar snart, du måste ha tålamod", sa jag.
Hon tittade på mig i ögonen och sa: "Aha. Okej. Herreguuuuud! Tålamod kommer snart mamma!"

Och igår när vi tittade på dopkorten så sa hon: "Vart är Nicole då?"
"Du är inte med här, du är redan döpt."
"Men vart e Bessa då?"
frågade hon och tittade på bilden på Bessa med grabbarna.
Och så visade vi och förklarade att det var dom tre som skulle ha sin dop.
"Aha. Okej. (hennes nya grej att säga) Men vart e Nicole då!?"

Haha, stackaren tänkte att om Bessa är med, så ska hon banne mig också vara med på kort, lite lagom svartis.
Hon är rolig hon...

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Hahahaa... De har roliga kommentarer... ;)

2010-10-01 @ 21:42:17
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Kicki

Hi hi! Så söt!

2010-10-01 @ 21:47:45
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback