S V A R

Anna med 4prematurer om Kall tisdag!:
Är dina söner Enägg eller tvåäggs-tvillingar ?
SVAR- Dom är enäggstvillingar

Kicki- Haha, näe, han tävlar nog med BESSA om första priset. Hon är helt otroligt busig!!!

Tack till er alla om era tips ang. Blocket eller Tradera, jag ska nog följa era råd och prova kläder och annat smått på Tradera och större grejer på Blocket!
Ska även lägga ut dom här på min blogg, för er som är intresserade, tänkte jag... bara jag hinner gå igenom allt det där...

Kommentarer
Postat av: Katrin

Hej! Jag läste på familjeliv att du var intresserad av att träffa andra föräldrar som är hemma med större barn. Jag är hemma med Oscar som är 2,5 år och jag bor ganska nära dig så du får gärna maila mig.

2010-10-19 @ 13:26:16
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback