S V A R

satu om GRATTIS GRETA!:
Jag brukar läsa din blogg och tycker den är jättebra!
Men ser nu att dina barn åker utan bilbarnstolar? Det är faktiskt lag på att man ska sitta i rätt skyddsanordning i bilen tills man är 135 cm lång. Verkligen dåligt av dig att låta barnen åka livsfarligt i bilen :(
SVAR- Hej Satu! Det där var min pappas bil och dom åkte inte utan barnstolar och dom hade bälte på sig. För övrigt är det kul att du läser och gillar min blogg! :)

KICKI- Ja, vi borde absolut ses när dem har nästa pokerkväll, vore kul! :) Allt bra med er annars? Har Tiina fått komma hem?

Kommentarer
Postat av: Kicki

Japp hon har fått komma hem, i går... Var dit och kikade på lillplutten en snabbis, såååå söt! Tiina tycker att han liknar en liten gubbe... Hi hi! Tyckte han var helt underbar! Kunde dock inte komma ihåg att mina barn någonsin varit så små, men senare tänkte jag på att det har dom ju heller aldrig varit eftersom Noa vägde strax under 4 kg och Milo 4,6 kg... Mina små tjockisar!

2010-10-04 @ 09:14:03
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback