Måndag igen.

Jodå, tjejerna somnade som stockar igår kväll, men vid 4-tiden på natten kom dom intågandes till vårt sovrum, först Nicole, och 3 sekunder efter kom även lill-syrran. Gud vet vad dom har pysslat med där inne i sitt rum innan dem beslöt sig för att komma över...? Eftersom Andres hade precis gått upp till vardagsrummet med huvudvärk och kunde inte sova så fick tjejerna lägga sig i vår säng. Dom var vakna hur länge som helst och rullade runt i sängen... Jonathan vaknade och var vaken en lång stund han också. Ni vet hur det känns när man precis fått tag i sömnen och lagt sig skönt i sängen, och så måste man upp igen sisådär hundra gånger precis när man skulle somna? Så var det denna natt. Om det inte var den ena som var det den andra (eller 3:dje och 4:de!)
Men till slut så somnade vi alla.
Nicole som varit vaken en lååång stund på natten tog sovmorgon ända fram till 10.30!!!
One down, one to go!

Lycka!


Nu sitter jag en stund här vid datorn, Vanessa, Jonathan & Danilo är nere och sover, och Nicole behövde inte gå och lägga sig, eftersom hon nästan precis vaknat!  Det är skönt att ta långa sovornar ibland! Nu ligger hon på soffan lite små sömnig och tittar på Musses Klubbhus. Hennes favorit på Playhouse Disney.
Andres är å tränar och sen hade han en massa ärenden att göra, så han kommer hem först i eftermiddag.

Jag känner mig helt sänkt och Powerking energy drickat är helt slut sen flera dagar tillbaka, så jag funderar t om ta och koka kaffe till mig! Och jag som INTE ens dricker kaffe!!! Men kanske med mjölk och socker funkar det? Hmm...

Jap. Måndag idag. Verkar vara fint väder ute idag iaf, så man borde ta sig ut när alla barnen har vaknat...
Jag ska försöka lyxa till det ikväll, "bara för att" Vem har sagt att man inte kan ha måndagsmyyys?  
Det får bli film, tända ljus, ost och kex och annat gott. Hmm... undrar vad Andres skulle säga om det?

Idag borde nog inbjudningskorten dimpa ner i brevlådorna???


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Självklart måste man ha lite vardagslyx!!

2010-10-12 @ 07:30:21
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Karolina Nordling

Självklart måste man ha lite vardagslyx!

2010-10-12 @ 07:31:11
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback