Lazy Sunday

Söndagar är slappardagar, tycker jag. Mysigt! Igår tog vi en promenad hela familjen med Mummu & Puua till Handen. Andres och Puua tippade medans vi fikade på PAUS. Dom har nya stora blåbärsmuffins som var jätte goda! Igår var det också en clown där, och samma tåg, fast med mindre vagnar åkte runt där... Nicole gillade inte alls clownen som kom fram och tyckte att dom var såååå söta. Hon blev jätte rädd och började gråta. Hon gillar ingening som är "annorlunda"... Hmm... undrar när man kan ta henne till cirkus...??
Efter fikat promenerade vi hem igen, det var ganska svårt att hålla Bessa vaken, hon höll på att somna sittandes..
Vi tog ern tupplur hela gänget, sen var det dags för middag och ingen av oss orade börja laga mat, inte ens gå ut och äta, så Andres hämtade grill-mat! Mmms!!!

Jag målade tjejernas naglar för första gången EVER. Rosa nagellack, och till min förvåning gick de bra. Jag trodde inte att Nicole skulle vilja, men hon var så stolt över sina rosa naglar sen :) Och Bessa väntade snällt på sin tur också. Andres gillade inte alls att jag målade deras naglar, han tycker att det är för tidigt, att dom blir värsta DIVAS, men jag tycker att det är jätte gulligt! :) Hhihi

Påklädningen på morgonen... Bessa hade ingen lust att vara med på kort, så hon drog på en gång!

Danilo & Puua fikar..

Nicole & Pappa

Min fina kärlek, pusss!

Vanessa tippar med sin Puua

....Trötta flickor??


Kommentarer
Postat av: Taru

Så söta bilder på tjejerna och pojkarna!

Hi hi , Jag målar också tjejernas naglar ibland. Men nu har jag glömt alla nagelack för såfort Daniella ser dom vill hon ha fiiiint som hon säger :-) Klart att våra prinsessor ska ha lite nagelack ;-)

2010-10-04 @ 13:50:23
Postat av: Lenita

Vilka oerhört fina barn du har :)

2010-10-05 @ 22:35:48
URL: http://drottmarks.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback