KICK-ASS

Igår hyrde vi nya filmer igen och hann titta på filme Kick-Ass på kvällen när barnen hade lagt sig.
Jag tyckte att det var JÄTTE bra! Har ni sett den?
Vad tyckte Ni?

"Dave Lizewski har gjort det många av oss drömt om att göra: Tagit klivet från en töntig tonåring till en stenhård superhjälte! Och det är enklare än du trot. Bara på med en mask och ner i långkalsongerna och...KICK-ASS!
Superträning? Nej. Superkrafter? Skulle inte tro det. Superhet? Absolut! Var beredd på den hårdaste filmen i 2010! Möt de fantastiska, vanliga superhjältarna Hit-Girl, Big Daddy, Red Mist och inte minst Kicka-ass- de kanske inte kan flyga... men de kan sparka röv!"

Jag rekomenderar er att se den!
Den innehåller VÄLDIGT oväntade händelser och den är också ganska "rå" ibland...
Men den får tummen upp av mig!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag såg den igår, jättebra! Mest rolig, men jag är glad att min treåring sov, lite väl blodig ibland :)

2010-10-03 @ 21:03:37
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback