GRATTIS OSCAR & LASSE!

Igår fyllde Andres bror Oscar 40 år, och såklart ska vi gratta honom på bloggen också, då jag vet att han läser detta!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!
FELIZ CUMPLEAÑO!

Vi åkte dit på födelsedagsfika igår och träffade hela familjen.
Alltid lika trevligt, man känner sig så välkommen varje gång :)

Jag skriver mer om det imorn när jag har haft chansen att lägga in bilder på datorn.

Nu har jag precis varit nere i tjejernas rum och tittat på Tingeling-filmen med dom. Innan vi gick ner så mös vi lite här uppe med chips, ostbågar och dricka.
Nu ska jag sätta mig på soffan med mitt huvudvärk och bara ta det lungt!
Jag saknar Mummu & Puua som är i Finland just nu på ett syskonträff...

Ett stort GRATTIS till min käre morbror Lasse också som fyllde år på samma dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

kul med kalas!!

Hoppas ni hade det trevligt!!



puss

2010-10-24 @ 23:58:10
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback