GRATTIS GRETA!

Idag fyllde min faster Greta 77 år, GRATTIS GRETA!

Puua och Mummu kom till oss imorse och hämtade med sig tjejerna för att åka till henne på födelsedagsfika. Andres, jag och pojkarna stannade hemma, för vi hade lite andra ärenden
 För min del var det shopping. Hahah... Men såklart fick dem min kamera med sig, så att dem kunde fota ändå!
Mina förkylda Prinsessor på väg till gammelfaster Greta!

Nicole utanför Gretas hus. Hon har nog varit och pallat äpplen från hennes trädgård...

Greta har världens största jultomte samling, jag vet inte hur många tusen olika tomtar hon har. Hon har iaf så många att hon inte hinner plocka undan alla innan det är dags att plocka fram dem igen... Jag ska ta bilder därifrån på julen, så får ni se, det är hur häftigt som helst! Och eftersom Nukke sjungit på jullåtar redan hela året så tyckte hon att det var jätte kul att se alla tomtarna.

Greta bjöd på fika...

Min käre, busiga pappa med Bessa

Min vackra mamma- Tuija

Allting hade gått jätte bra med tjejerna, vilket jag inte tvivlade på en enda sekund, eftrsom tjejerna älskar att vara med sin Mummu och Puua. Det känns tryggt att ha dom med mina föräldrar, och det är det viktigaste... Såklart på hemvägen stannade dem nånstans, och barnen kom hem hem med nya Hello Kitty tallrikar, skedar och gafflar och en massa prinsess strumpor!
TACK MUMMU & PUUA ATT NI TOG SÅ BRA HAND OM VÅRA PRINSESSOR!
Och tack för allt dom fick!!!!


Nu ska vi börja kolla på film, så jag hinner inte skriva mer om idag, men det tänkte jag göra imorn istället! OK?
Ha en trevlig kväll! KRAM!

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Hur gick de med äpplerna? Haha...

2010-10-02 @ 22:51:37
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: tuija mummu

Nukke o Bessa var så snälla,hoss Greta,tar dem gärna med nästa gång också. Rakastan pusu beso.

2010-10-03 @ 11:21:48
Postat av: satu

Jag brukar läsa din blogg och tycker den är jättebra!

Men ser nu att dina barn åker utan bilbarnstolar? Det är faktiskt lag på att man ska sitta i rätt skyddsanordning i bilen tills man är 135 cm lång. Verkligen dåligt av dig att låta barnen åka livsfarligt i bilen :(

2010-10-03 @ 11:50:19
Postat av: tuija mummu

det var inte Gretas äpplen, utan grannens,hih... ingen såg när vi tok dem :D

2010-10-03 @ 17:27:16
Postat av: ?

Bälteskuddar är till för barn runt 7 års ålder!

2010-10-04 @ 09:10:31
Postat av: tuija mummu

BARNEN HADE SINA BILBARNSTOLAR,OCH BÄLTE PÅ SIG,,SÅ,,SKRIV NÅTT ANNAT,ELLER LÅT BLI.

2010-10-04 @ 11:04:23
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback