*Frimärken och adresser- CHECK

Nu har vi köpt frimärken och samlat alla adresser, så ikväll eller imorn bitti ska jag sätta mig ner och skriva kuverterna och skicka iväg korten. Jag måste också ändra mobil numret där man ska o.s.a, jag är inte säker på vilken dag mitt gamla nummer kommer att börja fungera igen, och jag vill inte missa att någon har svarat om dem kommer eller ej, så jag skriver detta tillfälliga nummer på inbjudningarna iaf. So you know ...
Jahap, vad har vi gjort idag då?
På morgonen gick Andres upp med grabbarna så jag kunde sova en timme till, det var en tuff natt igen med Jonathan, han var så snuvig och rosslig att han inte kunde sova så bra... Det kändes som att precis när jag lagt mig till rätta och håller på och somnar, så vaknar han igen. Stackars mamma lille Jonah...
Danilo är också krasslig, men han sover jätte bra på nätterna. Tjejerna är också förkylda, Bessa är på bättringsvägen, men Nukke är lite mer hängig. Imorse hade hon feber igen. Hon vill gärna ligga och gosa och ta det lungt... Men under dagen har hon börjat piggna till. Wohoo! Varje dag är en "bättre" dag, när man är sjuk.
Andres fick skippa träningen idag och åkte på möte med Micaels gymnasium. Puua kom och hälsade på! Det var ett tag sen sist och han hade saknat barnen som såklart har saknat honom också :)
Sen har vi vart och ätit på Greken i Handen, vart på biblioteket- eftersom jag läst ut min bok: Hollywood fruar- den nya generationen, av Jackie Collins. har ni läst den?? Den är JÄTTE bra! Man kunde inte lägga ner boken, utan ville hela tiden läsa en kapitell till, och en kapitell till. Och nu har jag läst klart den för andra gången och vill läsa meeeer. Vi var inne på BR och köpte en present till Milo också, vi ska på hans 3-års kalas på lördag, ska bli kul!
Sen har vi storhandlat och bara tagit det lungt.

Nu sover alla gullungarna och Andres badar efter att ha tränat lite här hemma. Jag måste säga "i´m impressed!" att han är så motiverad!
Jag har städat och plockat här hemma, fixat tvätten och tagit fram morgondagens kläder till barnen, nu tänkte jag börja skriva adresserna på kuverten. Jag har världens nackspärr och kan knappt vrida huvudet åt vänster utan att det gör ONT. Sovit konstigt? You tell me!
Dagens bilder- ENJOY.........

En morgonbild. (Bessa somnade på soffan)

Puua på besök! Han läser för tjejerna :)

Mammas fina docka

....öhhm....ja... alltså... hmm... Jo, Puua skulle bara...??.... Visa Nicole hur man poserar som modell. Obviously.

Vem lyckades bättre?

Ekorren som bor utanför vårt fönster kom fram och busade på träden .
Prinsessorna blir alltid till sig när dom ser den! Hmm... kanske borde döpa den? Har ni några förslag?

Bus med Puua!

Undrar om hon hittar något spännande där i?

Puua med hela gänget!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Hmm... Svårt val, men jag tror Nicole vinner! Ekorren heter piff & puff de e 2 som kommer fram då & då.. Daaah! ;)

2010-10-07 @ 07:03:39
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Linda

spännande att få se hur korten ser ut!!



Det börjar ju närma sig nu:)



Hoppas ni mår bättre idag och att du fått sova nåt inatt!

Vilken underbart söt tröja nukke hade på sig!!

Var får man tag på en sån??

Vi får kanske ta tjejmiddag en anna dag kanske ...såg att ni ska på kalas i helgen:)

Let me know cutie..

Jag har tid både fredag och lördag:)



Riktigt busväder idag, burrburr!!

Ska strax bege mig ut...me no want to...

Har möte ikväll på jobbet, it sucks!!!



Hoppas att ni får en bra dag!!

Karm tiller alla!!

2010-10-07 @ 12:29:34
Postat av: Angelica

Hej du!



Jo, Filip hostar, snorar och har feber nu.

Saga är oxå lite snorig o hostig på nätterna.

Inte så kul men det hör till hösten tyvvär.

Dopet gick bra. Jätte trevligt!!

Har skickat efter tack kort!!



Ska på kryssning imorgon. Utan barnen.

Ska bli skönt att ladda battrierna..



Syrran ska till leklandet på lörda med barnen.

Lekvegasä i vega.



Trevlig helg! kram

2010-10-07 @ 18:25:17
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Postat av: Erica

Hoppas ni får en mysig helg gumman! hoppas barnen kryar på sig, jobbigt med sånna nätter och helst när dom är snoriga och vaknar av det. Många kramar från oss!

2010-10-08 @ 12:36:04
URL: http://lillaica.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback