forts. på lördagen- Fiske och Mys

Ja, så fortsätter vi där vi lämnade det. Lördagen. Efter kalaset åkte vi hem, jag och tjejerna stannade ute en stund eftersom det var verkligen jätte fint väder. Solen sken och kallt var det inte heller. Träffade på Linda och MelliPelli en stund, och sen gick vi hem. Helt trötta!!! Jag, Vanessa & Danilo gick ner och la oss, men Nicole hade hittat energi nånstans och lekte så fint, så hon fick satnna uppe och leka. Eftersom klockan var redan rätt så sent, så satte jag på larmet på mobilen till 50 min framåt. När vi hade vaknat så sa Andres att han och kompisen Johan skulle ut och fiska lite. Han hade tydligen ett jätte bra fiskeställe som Andres ville pröva på. Det blev jag med barnen resten av kvällen. Vi badade, satte på oss pyjamas, lekte en stund och sen hade vi myspys. ASlla var fortfarande helt slut efter dagen så det var skönt att bara sätta sig i vardagrummet med en massa gott och bara va. Vi tände ljus och tog fram en massa gott och tittade på Toy Story. En efter en blev grabbarna trötta, så jag gick ner och la dem. Andres kom hem vid tio och var helt frysen, stackaren. Dom hade suttit mitt i Drevviken (?) i en båt och fiskat. -Utan resultat.  Han hade med sig hyrfilmer och McDonalds, så vi myste på ordentligt!
tjejerna slocknade som ljus sen.
Vanessa sitter och läser sin bok i Pekka-pojke stolen...

En stund satt hon still med sin popcorn skål, men sen... accidents happen, right?!

Nukke är helt inne i filmen och sina chips och popcorn..

Trötta Jonathan somnade i min famn...

Bessa sitter i Nalles famn och läser sin bok...

Nicole gosar lite....

Danilo också

Efter att ha vilat lite blev tjejerna på bus humör igen. Dom hade kuddkrig och lekte kurragömma...


Mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Vilka härliga bilder..pusu beso

2010-10-12 @ 07:38:50
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Angelica

man ser att pojkarna har vuxit!

Ser att Danilos pjamas är lite kort i benen.

Sött!!!

Länktar så tills filip kryper omkring!

2010-10-12 @ 23:22:12
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback