1:a Oktober- I DID IT!


Jag klarade av att vara utan att shoppa nånting i över 3 veckor! Wohooo!
Idag tänkte jag åka till Farsta och handla med pojkarna, men det blev inte av- konstigt nog var jag inte på shoppinghumör nu när jag "fick" shoppa!
Andres tog med tjejerna till Solvalla, då passade jag på att fixa och dona här hemma, och när jag skulle lägga grabbarna för middagsvilan somnade jag själv också. Wops.

Dockorna tittar på hästarna med sin pappa!
Idag har vi för övrigt spelat Mario Bors på vår Wii, den är tidernas bästa spel, tycker jag! Vi spelade alltid det på Nintendo när vi var små, hur roligt som helst! Efter att vi handlat för vår fredagsmys så gick Andres och Puua iväg till vår kompis Roope för att spela poker. Jag badade alla barnen, och sen blev grabbarna trötta så dom fick gå ner och lägga sig medans jag och tjejerna hade lite myspys och tog fram dricka, chips och godis och tittade på IDOL.


Jag ska nog ta och shoppa lite imorn, behöver handla några grejer....
Visst har jag varit duktig ändå? För att vara jag, menar jag? Jag som alltid hittar något litet...

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Jaaa du e super duktig!!!

2010-10-01 @ 22:33:00
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: albinsmamma.devote.se

Ja, du har varit väldigt duktig!! Vet inte om jag skulle klara det...kanske borde testa nån gång=)

2010-10-01 @ 23:19:19
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback