Lördag kväll

Efter Daniellas 3-årskalas gick vi hem, och så åkte vi till Mummu & Puua hela gänget när pojkarna hade vaknat. Vi fick lämna barnen hos dem ett tag medans vi åkte till Coop och Port 73. Vi skulle handla en massa grejer inför söndagens dop, och så skulle vi leta efter ett svart linne till mig som jag skulle ha under en tunika som jag fick låna från syrran till dopet.

Vi fick åka till Ica Maxi för på Coop hade inte alla grejer vi behövde... sen åkte vi och hämtade barnen och iväg till lokaelen för att fixa där. Det såg för jävligt ut där... vi fick börja städa innan vi började fixa iordning (jag skrev visst det förut?) Men sen när vi hade lagt ut alla bord så märkte vi att de dukar som fanns där förut inte fanns kvar, så Andres åkte tillbaka till affären för att köpa vita dukar...
Vi blåste ballonger och la allt i köket, resten fick vi vänta med tills vi hade dukarna, men det blev alldeles försent, så vi gick hem, badade och la barnen. Jag och Andres pustade ut lite för oss själva, imorgon skulle det vara en stor dag för oss alla!

Fortsättningen från dopet kommer alldeles strax!

Denna blomma hade Andres med sig till mig!
ÄLSKAR DEJ!


Kommentarer
Postat av: Linda

va gullig han e som kommer med blommor...

so sweet!!!

2010-11-02 @ 22:31:26
Postat av: Erica

Din man verkar vara helt underbar med dig och barnen :-). Nyfiken av bilder från dopet ;-). kramar

2010-11-02 @ 23:04:38
URL: http://lillaica.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback