Up'N Shine!

God morgon, god morgon! Danilo har väckt hela gänget förutom Nicole med sin sång. Han ligger där så glad och ska jollra, och såklart vaknade brorsan och skulle instämma i hans sång. När det händer försöker jag jämt försöka få tyst på dem så fort som möjligt, så att dom inte tror att det är dags att vakna. Danilo började redan vid 4-tiden, men så gav jag han flaskan/nappen, och på det viset var han tyst en stund. Lite innan 7 hade han väckt Emma och Felicia.... då gick vi upp, och då började Jonathan och väckte Bessa i samma veva. Nu sitter jag vi uppe, jag tittar på Jims World, Bessa sitter och spelar kort för sig själv här bredvid och stora tjejerna leker i lekrummet. Det är bara Nicole som ligger och sover. Pojkarna leker i sina baby-sitters. Ute är vädret grått och tråkigt..det regnar igen. Hmm, vad ska man hitta på idag då...? Vad ska NI göra?

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag är på jobbet... Ska jobba till fem i dag och sen möta upp Taru för middag i centrum. Mysigt! Ha det så bra i dag! Hälsa alla barnen. Kramis från Kicki

2010-11-03 @ 09:01:23
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback