S V A R

Rachel om Fredag imorn, hang in there!:
Hej!
Din blogg är jättebra!
Hur stor är åldersskillnaden mellan varje barn?? :)
SVAR: Hej! Tack att du tar dig tid att läsa :) Mellan Nicole och Vanessa är det 13 månader, mellan Vanessa och tvillingarna är det 9 månader :)

Pätt om FACEBOOK- BRA eller DÅLIGT??:
Facebook är bäst:)
SVAR: Hmm... kanske borde testa. Man kan väl ta bort den om man inte gillar? P.S Saknade dej i söndags.

Johanna om Det är så tyst här.......:
Vad är det där för stol?
Är det för tvillingar?
SVAR: Ja, det är en tvilling matstol! Visst är den fin? Min pappa har gjort den! =)

Liz
om FACEBOOK- BRA eller DÅLIGT ???:
(Förkortat)
Hej!
Jag tycker att det ar jattebra med FB. Jag bor ju i USA och har aven flyttat runt ganska mycket i livet. Till nagot annat - vad fint dop ni verkar ha haft!! Harligt att kunna dopa alla tre i samma klanning, barnen var sa fina allihopa! Och vad mycket paket barnen fick - det lonar sig att dopas i Sverige!! :)
SVAR: Hej Liz! Va kul att du skrev, jag har försökt komma in på din blogg, men det går inte?? Hur mår ni? Tvillingarna? Hur går det tiill med dop i USA? Kram och trevlig helg!

Jessica om FACEBOOK- BRA eller DÅLIGT ???:
Facebook är kul då kan man ju snoka på alla!
Då får du ju en möjlighet och bli "vän" med dina bloggläsare och se vilka dom är lite närmare.
Tack för en jätte bra blogg med underhållande läsning och fina bilder
Kram Jessica
SVAR: Tack själv! Alltid  lika kul att någon tar sig tid att läsa min blogg! Ska nog kika närmare på det där med Facebook... ;)

Tuija Mummu om FACEBOOK- BRA eller DÅLIGT ???:
Hei Satu jag vill hoppa av på f.book,men hur ?? jag vet inte,är de nån som vet ?
SVAR: Hmm... Jag kanske kan kika och försöka hjälpa dig? Men varför vill du hoppa av, Mamma? Rakastan :-*

Stefu och Anna
om TRIPPEL DOPET:

Vi tackar för en fin dag! Hälsa alla från oss.
PS. När prästen då kom fram till oss i kyrkan och sa: vilken lugn o filosofisk blick Danilo har, Då visste man vart avlopps lukten kom ifrån... =/
SVAR: Hahaha, ahaaa- var det DÄRFIFRÅN den kom?? Tur att han inte kände nåt! Hahah....
P.S Tack för allt!

Till Er andra har jag svarat på era bloggar, så ni lättare ser dem!
Kramar och trevlig helg!

P.S TACK! För alla kommentarer, det är så roligt att logga in, känns som att ni är "med" mig ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är jättebra med oss :-) Dagarna rullar allt på.. Är det fullt upp för dig? :-) Det kan jag förstå i så fall. Kram

2010-11-05 @ 14:28:19
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com
Postat av: emma

he he he läser du ej inläggen ?? :)

jag e ihop med en kille men ej pappan till barnen ;) står i min blogg :P

2010-11-05 @ 14:42:05
URL: http://ilove2belovedbyu.bloggplatsen
Postat av: Tanna

Hej !

Nja, jag fick iaf ÄL sist, men tyvärr verkar det inte bli nåt denna månad heller.... Nya tag igen suck Men står i kö till IVF även om vi hoppas att det ska gå utan...

Trevlig helg på er med ! Kram

2010-11-05 @ 14:56:20
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Liz

Hej Satu!

Med oss ar det bara bra! Tvillingarna vaxer och blir 6 manader nu den 17 Nov. Tiden gar fort. Mycket hander hela tiden. Vi ska inte ha dop for vara. Varken min man eller jag ar sarskilt religiosa, sa for oss skulle det mest vara pga tradition eller for att man vill ha familjefesten efter sa att saga och inte sa mycket for det religiosa..Men da hela min familj ar i Sverige och en del av min mans familj ar i Schweiz sa ar det inte manga (nagon??) som skulle kunna komma pa dopet och basta vanner som man skulle vilja ha som gudforaldrar finns ju inte heller nara till hands..sa det ar svart. Vi har valt att inte ha dop alls nu, men visst skulle det ha varit mysigt.

Vad trakigt att du inte kommer in pa min blogg! Prova igen, installningarna ar att alla ska kunna komma in och jag har inte hort nagon annan som har haft problem....om det lyckats, skriv garna en kommentar sa jag vet att det funkade!! Ha det jattebra, kram Liz

Postat av: Sandra

Hej!

Vi mår bara bra, tiden går ju så otroligt fort :)

Är allt bra med er?

Förstår inte hur du hinner skriva så mkt med 4 småttingar :)

Kramar

2010-11-05 @ 22:35:10
URL: http://fluffin.blogg.se/
Postat av: Marina

hej hej! hur gick det då, skulle du skaffa facebook, isåna fall vill jag lägga till dig=)

2010-11-06 @ 15:20:03
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback