S V A R

Isaks mamma om Ovädret drar in nu...:
Haha, ja av barn och dårar får man höra sanningen minsann ;)
Har en fråga(eller3), pratar du bara/mest finska med barnen? Pratar Andres bara/mest spanska med dem? jag antar att du och Andres pratar svenska med varann? Funderar på vad för språk barnen pratar och hör mest...
SVAR: Jag pratar mest finska med barnen, Andres pratar mest svenska, tillsammans pratar vi svenska. Jag har sagt till Andres flera gånger att det vore bra om han pratar mer spanska med dem, men när han gör det så tittar dem bara på honom som om han vore tokig... Deras farmor pratar bara spanska med dem, så dem hör det lite iaf, och dem säger bara vissa ord på spanska ;)

Mamus om Söndagen:
Tack Satu nu vet jag varför jag har varit magsjuk sen i söndags försökte jobba idag men fick gå hem kl 9:00 aldrig mer mat där kanske han ville bli av med oxfilen för att den var gammal (bra restaurang) det var iallafall kul att träffa er alla puss&kram från Mamus
SVAR: Näe, inte du också!??? Fy.... nu vet man bara- inte äta där mera! Hur går det med lägenhetrna? Kommer det några intressanta erbjudanden? Kram från oss alla!

Linda om Ovädret drar in nu...:
Du lyckas säkert överatal gubben din;)
men blir det inte svårt när tjejerna är ute och vandrar på nätterna?
Om pojkarna har rum där uppe så kan ju ändå tjejerna ha leksaker där inne...eller?!
hm...i dont know...
peace!
SVAR: Jag vet inte.... det är så svårt! Med alla grabbarnas möbler... vad kan tjejerna ha kvar därinne? :/ HELP! =)

Tuija Mummu om Alla helgonas kväll:
Nukke ser ut att hon skiter på pappas ansikte hih ,,, :))
SVAR: Hahah, vem vet, det kanske hon gjorde också? Kanske därför Aatu ser så "glad" ut? Hihihi

Söderbönan om Då återkommer vi till mitt problem....:
Hej!
Hittade hit via Fl ang en tråd med fler barn än tvillingar.
Jättefina barn du har!
Häftig vagn den där med fyra!
SVAR: Ja, den var häftig, men alldeles för dyr tyvvär att ta hit från USA :( Kul att du kikade in!

Marlene om Börjar klias i fingrarna igen....:
Hej... vilka underbart söta barn ni har. Vet inte hur jag hamnade här men jag kommer att komma tillbaka till din blogg. Tycker du skriver bra..
Mvh marlene
SVAR: Tack! Det var snällt! Du är välkommen åter! ;)

Anonym
om Börjar klias i fingrarna igen....:
Hur bor ni??? Hus?
SVAR: Nej, vi bor i en etage lägenhet, en fyra :)


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback