Photo Shoot!

Hello allihopa!
Jag är precis hemkommen och ligger nu i ett varmt skum bad! Jag har varit ute på jobb. HaHaHa... Jag, syrran och Peter har varit i "City Studio" och blivit fotade. Jag följde med för att ta bilder till Karolinas (syrrans) nya hemsida. Hoppas något av bilderna blev bra och kommer till användning. Det var reklam för några produkter som hon tar in från England som jag fotades för- ögonfrans förlängnings serum (it REALLY works!) Andres tycker att jag har fått fransar som en kossans :), men jag gillar långa ögonfransar. Vad tycker ni?? Imorgon skulle vi få en länk till bilderna så Karo skulle få välja vilka hon vill använda, ska bli spännande att se hur det blev!

Andres mår bättre idag, så han tyckte att jag kunde göra det här. Jonas kom över så det var inga problem med barnen, och dom la sig snällt också. Nicole var vaken en stund när jag kom hem, jag hörde henne ropa på mig från sängen, så jag gick ner och gosade med henne och hon berättade att hon varit jätte snäll, ätit buyllar och busat med Jonas hade hon gjort. Skönt att hon lugnade ner sig, för imorse hade hon fortfarande "känkkäränkkä" på besök. Får riktigt dåligt samvete över att behöva höja rösten åt henne hela tiden... Mammas lilla docka! Hon testar verkligen hur långt hon kan gå med allt.... Blir bara less att jag som vuxen låter mig påverkas av hennes beteende och bli arg och höja rösten. Det är inte bara jag som påverkas, det är hela familjen som känner av den jobbiga stämningen. På det sättet var det bra att komma hemifrån själv lite, för jag kände att jag kom tillbaka med nya krafter.

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

De blev nog flera bra bilder..,:)

2010-11-11 @ 08:33:04
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Erica

Känner igen det där med att dom testar hela tiden. Alva går omkring och kastar sina kritor så att Tor ska ta dem och äta upp dem. Sen har hon ritat på skåp, golv, fönsterkarmar. Ibland känner jag att jag håller på att explodera verkligen. Helst när man inte sovit... Idag ska jag försöka göra mig i ordning och åka till Umeå till min mamma och pappa, hälsa på, shoppa lite och sova över. I helgen åker vi till svärmor i lappland, ska bli super mysigt! Hoppas ni får en mysig helg. kramar

2010-11-11 @ 08:40:58
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: felicia

hej satu. jag längtar efter dig. rakastan

2010-11-11 @ 15:35:02
Postat av: Linda

va roligt!!

År tusen % säker på att du är snygg på varenda bild!!

Kikade på bilden som samma fotograf tagit på de andra på sallonge, riktigt snyggt!!!!

Gilalr verkligen ljuset och stilen han använde!!

Du kmmer vara riktig läcker;)

2010-11-11 @ 15:54:26
Postat av: Angelica

Så skönt med liten egen tid ibland!!

Redan torsdag... dagarna springer iväg!!!

Ska vi ses något nästa vecka?

Kram

2010-11-11 @ 21:13:36
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Postat av: Monica (My Family My World)

Hej Satu!



Du får länka sen så man vet vart man kan köpa det där serumet för ögonfransarna, sånt vill jag prova :)



Kram Monica.

2010-11-11 @ 22:03:36
URL: http://monica-karlsson.blogspot.com
Postat av: Erica

Nyfiken jag blir.. får man se dig på nån bild sen? Du är ju alltid så vacker vännen... tycker du alltid gör det bra på bild.. underbart fint! jag önskar jag kan nå tillbaks till den känslan i mig själv oxå ;-) har alltid gillat vara på bild, men inte nuförtiden... hmm..

2010-11-11 @ 22:05:56
URL: http://lillaica.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback