One of those days...

Idag har det varit en gnäll-dag för Nicole. Ingenting har passat och jag känner mig helt slut i huvudet. Hon har gnällt det mesta och totalvägrat sova middag... Jag har tjatat och tjatat och hon har gnällt och gnällt. Hon säger Nähhe- heeeela tiden och lyssnar inte för 5-öre. När jag säger "Nej, det finns ingen Cola du kan få nu" så får hon ett "bortskämd barn syndrom" och börjar gråta och skrika.....
Man blir så trött och ledsen att det ska behöva vara så ibland! Tur att det inte är så varje dag... Hon hade väl bara en dålig. dag. Hoppas det är bättre imorn??

Andres är fortfarande sjuk. Feber, och ont överallt. Tycker det är så jobbigt att se honom så sänkt och hängig.
Jag hoppas att han mår bra snart! Jag får ta extra bra hand om honom nu :).

Idag åkte jag och tjejerna med Anna och Emma till Coop för att handla, så att Andres slapp ta sig ut i det tillståndet han är i... Då var Nicole iaf glad att få vara med sin kusin. Bessa satt i vagnen och tittade på alla godsaker som jag köpte. Köpte även nya sängkläder till pojkarna, Nalle Puh, sååå söta! Och PANG REA var det dessutom! Då blir man ju glad! Micael var här också och så åt vi några mackor och bara var.

Inte ens läggdags gick bra ikväll. Nicole och Vanessa fick titta på film, men hon ropade på mig ändå. Jag stängde av den för hon vägrade lyssna, och då blev det ännu mera liv. Bessa höll på att somna och fick istället höra sin syster skrika... Så Nicole tittade på Desperate med mig och somnade där. När jag kom upp så bärde jag henne till sin egen säng, så nu är det lungt här hemma. Phew. Känner mig helt slut i huvudet, så det är nog dags att avsluta här och lägga mig så att jag kan tanka på energin, att jag orkar med en ny dag imorgon.

Hoppas ni håller er friska där ute! Och- kör försiktigt för inatt skulle slasket frysa till is! Be carefull!
GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: tuija mummu

Nicole hade bara en dålig dag,det kan små barnen ha ibland,som vi vuxna,hoppas det är bätre idag (onsdag)älskar dig Satu. :))

2010-11-10 @ 06:51:04
Postat av: Anonym

en fyra bara hihi tr¨ång??

2010-11-10 @ 06:57:53
Postat av: Taru

Vi har också sånna dagar ibland. Man blir så frustrerad och ledsen. Men håll ut , bättre dagar kommer :-) Kram från oss!

2010-11-10 @ 07:18:47
Postat av: Anna Med 4 prematurer...

=)

2010-11-10 @ 09:41:02
URL: http://annamajlov.blogspot.com
Postat av: Joanna

Hej!!!

Häftig blogg och super mysig familj är Ni!!!

Läste att du letar efter vagnen(för alla 4)- ta en titt!!!



http://www.blocket.se/stockholm/Praktisk_4_sitsig_barnvagnsbuss_30224401.htm?ca=11&w=1



Hälsningar

Joanna

2010-11-10 @ 14:08:35
Postat av: Joanna

Hej igen!!!

I förra inlägget sker jag en länk till Blocket men det fungerar inte så du kan googla istället om du blir intresserad...



http://www.blocket.se/stockholm/Praktisk_4_sitsig_barnvagnsbuss_30224401.htm



Hoppas du finner detta.

mvh Joanna

2010-11-10 @ 14:56:05
Postat av: Linda

Gumman då, alla har vi sånna dagar!

Stora som små:)



Hang in there cutie, u can do it;)

Du är ju en super mamma!!!

Tänk inget annat!



Love you, pusu

2010-11-10 @ 22:59:04
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback