Blandat

Hittade några fler bilder när jag tömde kameran som jag glömt att lägga in, here it comes!

Vanessa och pappa på väg till garaget
Har ni märkt att Vanessas ögonfärg har förändrats? Först hade hon jätte blåa, sen höll de sig gröna, lite mörkare än mina, och nu är dem nästan hazelnötsfärgade, nästan på väg till bruna? What? Bestäms inte ögonfärgen vid 6-månaders ålder??

Tog visst några kort på BVC´s väntrum dagen då grabbarna skulle få sina vacciner...

Jo, när Puua hälsar på, så får han alltid sitta och läsa för tjejerna, i varje fall för Vanessa, men han verkar gilla det, för här sitter han- ensam och läser en sagobok... Eller vad tror ni?

Mummu & Puua kom förbi på fika och titta på "Tomte Tass" med oss...

Grabbarna har börjat gilla sina hoppgungor, Jonathan är en värsting på att hoppa, medans Danilo börjar haja poängen nu...

En mycket bra film, den där Tomte Tass om ni frågar våra tjejer....


"Tjockisen" (Danilos smeknamn, ja) gosar med sin Mummu
Våra grabbar är grymma på att dricka ur nappflaskan själva!
Gos med pappa

Sen var det dags att leka frisör, det har blivit en poppis lek här hos oss!

Glass får även de minsta av munnar smaka, och det smakar minst lika gott för dom!

Kvällsmys med melon!


Det var det jag kunde hitta! :)

Kommentarer
Postat av: Erica Kercoff

Ögonfärgen bestäms inte förrän barnen är över 1 år sa vår ögonläkare till Alva när vi var på neo. Det kan ändras flera gånger.. spännande för er att se! Våra barn har haft bruna sen födseln, och dom blir bara brunare och brunare... det gillar jag :-). Jag har blå men Yannick bruna. Kramar!

2010-11-24 @ 22:45:13
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till två små troll :)

Jag som trodde att ögonfärgen bestämmde sig redan innan 3 månader !

2010-11-25 @ 06:58:02
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Helena

Har läst att ögonfärgen kan ändras ända upp till tonåren, även fast det är ovanligt!

2010-11-25 @ 15:14:01
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback