Glömde ju!

Glömde skriva om våran lördag :)
På förmiddagen åkte vi till Port73 för att tippa och leka i lekrummet. Tjejerna älskar att leka där, speciellt inne i leksakshuset som står där. Sen gick jag och min mamma runt lite innan vi åkte till McDonalds för att äta hela gänget. Som vanligt när man går med de stora herrarna (mitt hjärta och Puua) så ska man helst inte gå runt i affärer, förutom om man vet exakt vad man är ute efter. Men jag tycker att det är kul att gå runt och kika lite ändå;) Men det blev inte så idag.
När vi kom hem så la sig Bessa, Danonino och Jonathan medans Nicole satt vid datorn med Micael och tittade på store brorsans Diegos fighter på nätet. Jag och Andres lagade mat, för Abuelo, Abuala och kusinen Emilio skulle komma på middag.
Det är kul att dom kommer, kom lite oftare vetja!

I lekrummet på Port73

Mummu & Nukke gos

Jag och min ängel gungar...

Puua läser för Bessa som vanligt...

Middag!

BUSTED! Nu har vi t om bild bevis på vem som har lärt tjejerna att leka med drickat!!!

Twinsen gosar med sina farföräldrar


Det var en jätte mysig dag! Tack att ni kom!
P.S Pät, Vi saknade dej!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Jag känner igen det där att karlarna är med i varuhusen, man hinner inte titta på någonting.

Vi har det likadant här!



Kram på er

2010-11-30 @ 13:39:20
URL: http://mollieleia.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till två små troll :)

Borde kanske ta en tripp till port73 å se vad det är för något som alla hurrar för :)



Felicia trivs jätte bra på dagis som tur är. igår hände det igen. Personalen har pratat med föräldrarna och dom ska fila ner naglarna ordentligt så inte Felicia får sånna märken.



Vi köpte ett släp till bobby car, en fåtölj, wallies iform av nallepuh och något mer men nu minns jag inte :)

2010-11-30 @ 13:53:21
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: erika

Underbart fina barn du har vännen! Vilken tur ni har som har era nära och kära i närheten.. vilken lycka för er och för dom!!! Kan fortfarande inte förstå ibland att vi har två barn.. tänk när vi talades vid på fl och försökte och kämpade så hårt, nu är dom här. Kramar!!!

2010-11-30 @ 14:11:56
URL: http://lillaica.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback