Jahap

Nu e båda våra smågrabbar vakna, dem leker i gå-stolen medans Pappa och stora systrarna sover. Det var världens liv att få alla att somna idag. Jag verkligen hatar det! Varför kan inte såna viktiga saker gå smidigt till, istället för att alla ska skrika och bråka med varandra? Men dom sover nu iaf... När dem vaknar ska vi ut och leka lite.
Alla 4 barnen har blivit snoriga... Jätte kul. Verkligen. Vi får ladda på med näsfridan, nässpray och alvedon till natten.

Kul att det är snö ute, jag har inget emot vintern men då ska det vara mycket snö ute, så det ljusnar upp lite i det annars gråa trista mörkret! Det jag ogillar är att vintern tar en evighet.. Jag vill ha sommar!!!
Speciellt när jag tittar på digital ramen här bredvid, där jag laddat på med massor av kort tagna på sommaren... Badbilder från Tunisien, grillkvällarna hos Mummu & Puua... jag längtar redan!

Nähep, nu börjar grabbarna protestera, dags att lugna ner dem med mat innan dem väcker andra halvan av familjen!

Kommentarer
Postat av: Erica Kercoff

Längtar till värmen även fast jag älskar vintern oxå. Visst är det jobbigt när dom inte sover samtidigt. Alva är sjuk och har feber, snorig och hostig. Tor är bara snorig än så länge som tur är. Men svårt att få honom att sova. Har tagit in vagnen nu och provat med den. Direkt han somnar i min famn så ska Alva väcka honom. Jag smyger upp till övervåningen med honom.. så att inte hon ska upptäcka och gå upp och väcka honom. Du gör ett strålande jobb gumman som fixar alla fyra!!! Massor av vinterkramar från norrland ;-)

2010-11-24 @ 16:26:53
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Längtar också till sommaren, den får gärna komma direkt efter julaftonen :)

2010-11-24 @ 22:35:48
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback