GRATTIS PÅ FARSDAG!!!!





Gå med mig pappa
håll min hand när vi går
Det är så mycket som jag vill lära mig
och så mycket jag inte förstår
Lär mig hur jag ska akta mig
för alla faror varje dag
Lär mig att alltid göra mitt bästa
och vara lycklig att jag är jag
Varje barn behöver en kärleksfull hand
så att de stöd och trygghet kan få
Kom och håll i mig i handen pappa
vi har lång väg att gå…

GRATTIS PÅ FARSDAG TILL VÄRLEDNS BÄSTA PAPPA !!!!



Tack för att Du alltid finns där för oss. Vi Älskar dig mer än du nånsin kan förstå!
Tack för allt du gör för oss... DU är VÄRLDENS BÄSTA Pappa, tvivla aldrig på det!
TE AMO!
// Nicole, Vanessa, Danilo y Jonathan


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback