God Natt!

Såja. Nu har jag hunnit skriva och komma ikapp med bloggandet lite. Dagens bilder och texter hinner jag inte lägga in, nu är klockan alldeles för mycket, och ifall jag ska orka vara pigg imorn så borde jag gå och lägga mig. Nu.
Andres åkte vid 3-tiden idag och kommer hem imorn på eftermiddan, så jag är "ensamstående" med SEX barn här hemma fram tills dess. Alla ligger och sover nu. Jag har tagit en massa kort på vår dag tillsammans, dom kommer nog in imorn ;) Först ville Felicia & Emma sova med Nicole & Vanessa i deras sängar, men det skulle inte funka. Jag vet hur dessa barn sover, och dom ligger INTE still. Så Vanessas resesäng tog jag till vårt sovrum, och Nicole ligger på Andres sida av sängen, medans stora tjejerna sover i flickornas rum.
What the heck, jag går ner och tar bilder, så får ni se hur det ser ut!

Emma

Felicia

Vårt rum...

Vanessa

Danilo

Nicole

Och Jonathan


Nu ska jag gå och lägga mig där jag också.

Till Emma & Felicia mammor och pappor:

Tjejerna har varit JÄTTE duktiga och sååå hjälpsamma med barnen! Allting har gått jätte bra och vi har haft superkul tillsammans. Jätte kul att dem fick vara här och sover över. Nicole och Vanessa är jätte glada att ha dom här, vi har lekt, busat, ritat, promenerat, badat, ja, gjort hur mycket kul som helst. Bilder får ni se imorn!
Tack för förtroendet att ha dem här! Oroa er inte, jag tar väl hand om era Prinsessor.
Nu ska vi alla sussa vidare, hörs imorgon!

NATTI, NATTI!

Kommentarer
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

Jag hade aldrig våga ta kort på mina små. rädd att dom vaknar!

2010-11-03 @ 06:30:35
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Angelica

Finns inget bättre än sovande barn...

Kul att dopet gick så bra!

Filips gick mindre bra då han skrek nästan hela.

Men alla vet att han kan vara så...



Saga är sjuk nu. Feber sedan igår.

Får bestämma någon dag nästa vecka, då är hon

säkert frisk!



kram

2010-11-03 @ 06:34:14
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack själv hjärtat!!! Det betyder sååå mycket för tjejerna att få vara hos dig!!! Hoppas att ni får en bra dag! Ring mig när ni har vaknat... Love you!!!! puss & kram Anna

2010-11-03 @ 06:37:31
Postat av: Karolina Nordling

Tack själv , jag har inte tvekat att de inte skulle gå bra! Verkar trivas för bra när hon inte vill komma hem haha ..:)

2010-11-03 @ 15:24:40
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback