God morgon onsdag!

Nu är morgonens alla måsten avklarade. Nicole och Vanessa åt sin frukost i badet och pojkarna har fått sin gröt, så nu tar dem en liten tupplur. Tjejerna leker med prinsess slottet i sitt rum och Andres sover. Han tar en rejäl sovmorgon då han var uppe till 5 på morgonen....

Häromdagen kom Andres hem med en ny lära-gå-stol, så nu har båda grabbarna varsin, och gissa vad?
- DOM TAR SIG FRAM!
Våra duktiga grabbar!
Imorgon ska vi till BVC med herrarna för kontroll och vaccination. It sucks! Men det är bra för dem ändå.
Jag tänkte börja med deras rum när alla sover middag, men först måste jag trötta ut alla ordentligt, så jag tänkte ta med dem ut på en promenad i den friska luften. Måste passa på nu när det inte regnar, och solen kikar fram. Vem vill leka/promenera ute när det regnar och är jätte kallt? Inte vi....

Kom på att jag missade Desperate Housewives igår, hände det något spännande? Tell me!
Sitter och slurpar i mig dagens första PowerKing dricka. Dom är så goda! Nu springer bustrollen hit och vill att Musses klubbhus ska börja, den är deras favorit.

Vi hörs under dagen! Ska ju lägga in bilder från farsdag också...
Bye, bye!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas ni får en mysig onsdag :-) kram!

2010-11-17 @ 12:09:09
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag var ute och gick i regnet förut ;) När jag för en gångs skull bestämde mig för att gå ut och gå en längre sträcka, så började det regna så fort vi kom ut... så det blev en kort promenad.

Glömde ju svara dig sist, jag har bott i SPanien i 7 år. Men jag rekommenderar verkligen ingen att flytta hit, ännu mindre med barn! Förhoppningsvis är vi härifrån redan nästa år, eller allra senast våren 2012.

hoppas ni får en bra dag! kramar

2010-11-17 @ 12:31:40
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback