Dop presenter!

Här följer presenter som barnen fick!
T om Nicole fick presenter!



Vanessas halsband

Danilo & Jonathans halsband
- Finska lejon fick dem av sina Gudföräldrar!

Felicia har gjort själv!

Den häftiga TVILLING MATSTOLEN som Puua har gjort alldeles själv.
Visst är han GRYM? Hur många kan skryta med att dom har en sån här? Ingen!
Fast Stefan hjälpte till lite med Lejonet där bak ;)

FINSKA LEJONET & URUGUAY SOLEN


Både Andres & jag och barnen menar verkligen det här av hela våra hjärtan, när vi säger att vi är djupt tacksamma för ALLT!
Kan inte tack er alla nog!
Under present öppningen blev jag helt rörd till tårar, tänk att alla dessa fina människor har kommit för VÅR skull, våra barns skull, och köpt så fina presenter också. TACK ÄN EN GÅNG!
Ni är bäst!

Mummu & Puua hjälpte oss hem med alla barn och alla presenter och stannade kvar för mer firande

Jag lafgade mat till tjejerna, eftersom Nicole knappt ätit något.
Jag och Puua gick ner och nattade flickorna, Puua stannade kvar och sjöng för dem, han sjöng alla låtar han kunde, (och inte kunde) och till slut somnade Bessa bredvid Puua. Men hon vaknade av att Nicole började ropa på mig när Puua gick upp. Så vi fick lägga oss bredvid varsin liten prinsessa igen, och just när Nicole skulle somna så började Puua sjunga med sin "vackra" stämma"....

 Så det var klart  att han väckte Nicole som bröjade skratta av hans sång. Who wouldnt? Hihi..
Sen ramlade han från sängen ett antal gånger också, vilket dom tyckte var ännu roligare.
Men till slut somnade dom!

Mummu & prinsessorna





TACK FÖR ALLT!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Vilka fina presenter! Tvillingstolen var super fin!!

2010-11-03 @ 15:16:57
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com
Postat av: Karolina Nordling

Jättefina presenter!! Var ska du plats ned allt , de undrar jag? :) puuuuua då!!!

2010-11-03 @ 15:21:05
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback