Det är så tyst här.......

Va tyst det är här hemma. Vad hände... Karo kom och hämtade Felicia, och Anna hämtade Emma. Först hann vi ju sitta och prata och "catch up" med saker och ting. Syrran hjälpte till att sätta upp vägg texten också, hon har gjort det förut, så det blev jätte bra! THANX!

Jag har badat och lagt alla för idag, nu sitter jag bara och väntar på att mitt hjärta ska komma hem...
Jag saknar honom så!
Tänkte sätta in några bilder från måndags så har jag det gjort också!

1:a November

Glada Danilo i lära-gå-stolen


Jonathan visar hur stark han är...

Bessa Enkeli sitter och funderar vad för slags bus hon ska hitta på...

Danilo testar sin nya stol! Medans brorsan sover, så ville Bessa prova den hon med...

Maaat! Så gott, en av mina favoriträtter. Det är paprika med fylld köttfärs och nån sås med ris till. Yammy!
Nicole nattade sin pappa.... (Han somnade på riktigt!)

Grabbarna åt sin kvällsgröt på sina nya platser!
Än så länge är det lite vingligt att sitta, så dem får prova den korta stunder bara tills dom kan sitta.

"Kvällis" Wohoo, jag hittade på ett nytt ord, istället för "mellis" så är det kvällsfika, alltså KVÄLLIS.
Hur smart är inte jag!

Pappa försöker se på fotboll...


Och dessa bilder är från idag- onsdag.

Syrran hjälper till med vägg dekoret...


Visst blev det fint??

Nukke lagar mat till Anna så länge. Kyckling och ris blev det.

Vanessa pratar i telefon med morbror Stefu



Chao chao!

Kommentarer
Postat av: Linda

tihi, fin text!! Var fick du den idén ifrån, hahah



Jättefint gumman!!!!

2010-11-03 @ 21:27:30
Postat av: Erica

Vilka otroligt fina bilder ni har satt upp!! Blev sugen nu på att skaffa jag oxå... hmm.. det var jätte fint! Vackra barn ni har.. men inte så konstigt med tanke på vilka föräldrar dom har ;-) kramar

2010-11-03 @ 21:34:22
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: albinsmamma.devote.se

Hej tjejen!! Så fint det blev med bilderna och texten. Och vilken fin stol din pappa har gjort! Har han jobbat med sånt förut? Min pappa gjorde en vagga till mig och mina systrar och nu har våra barn sovit i den, alla våra namn är ingraverade(stavning??) i den. Också fin men absolut inte lika fin som stolen=)



Hoppas Andres får svar så ni slipper oroa er. Kram kram

2010-11-03 @ 23:06:19
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

Väggordet var väldigt fint.

2010-11-04 @ 05:43:18
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Heidi

Dina barn e så fina!!! Vad fin väggen blev =) hur e det annars? Rebecka har antibiotika kur för hon fått halsfluss =( ska vi ses någon dag? Kram

2010-11-04 @ 10:50:22
URL: http://heippi.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej.,

Först, vilka fina barn du har =)

Och vad fin du är 4barnsmorsa och jättefin!!

Ville höra lite om hur det går?? Väntar mitt 3dje nu i februari, och känner att det är sista då man inte gillar att bli tjcok.. men ibland undrar man inte om en 4 kan vara välkommet =)..Hur fungerar familjelivet, är det era sista ?? Hur har din kropp återhämat sig? bristningar osv? Hur gammal är du?? Är inte så gammal så vill inte förstöra min kropp för mkt.. (den är jttefin trots 3 tighta gravvar =) men ändå.. BM sade till mig att ju yngre du är desto bättre för kroppen, därav fundering på 4an.. (redan) tacksam för råd och hjälp.. Jättefin familj!!

2010-11-04 @ 16:33:13
URL: http://vardittegnajag.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad är det där för stol?

Är det för tvillingar?

2010-11-04 @ 19:24:43
Postat av: Jennie

Vad fint det blev med väggorden och alla bilderna :)

2010-11-04 @ 20:28:52
URL: http://angelsaga.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej igen..

Tack =) gulligt av dig .. =) Mår bra har jag gjort varje gång, blir bara väldigt trött och ont i ryggen. men tycker inte jag ska klaga!



Dem är 2 och 1 år gamla, födda mars 08 o augusti 09. så 17 månder mellan och blir 18 månader mellan nästa. Båda går på dagis, är studerande så.



Ja det är svårt det där med att veta hur många, men jag gör KS så jag får ju inte skaffa hur många som helst. så min kropp har sagt stopp nu efter 3, den ska fixas till lite till sommaren så =).. men min sambo vill nog ha fler så vi pratar om adoption när barnen blir äldre, för adoptioner inom svergie är barnen oftast några år, så då blir det som en till lekkamrat i samma ålder som dem andra =).. men det är framtiden det.



Min kropp har också varit kanon, har gått upp massor, o efter 1a hann ja inte gå ner allt, men efter 2 gick ja tom ner mer, men tog 3 månader.. Så nu har jag en ideal vikt och mål vilket känns bra och att jag kan. =). Har inga britningar på magen men rumpan, det skyller jag på morsan för =) haha..



Ska dra mig till de små nu, det är fullt liv där uppe.. =) men tack.. uppskattas.. kommer kika in igen. Du har ju en jättefin familj.



Mvh

2010-11-05 @ 14:20:05
URL: http://vardittegnajag.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback