BRÖLLOPET, del 3 festen # 2

Efter bröllopsvalsen och tårtan var det dags för annan sorts underhållning.
Det var dags att visa filmen om när Stefan var liten.
Han var en "liten" bulle när han var liten, så alla fick sig ett gott skratt...
Det visades även en filmklipp som filmades när Anna hade sin möhippa, den var grymt bra!

Vår faster Raija & Raimo

Jag & Andres

Nu var det dags för alla grabbar att inta dansgolvet och visa vad dem kan!
R-A-K-A-S låten sattes på och sen var det dags att shejka loss!


Brudgummen breakdansar där i mitten....
Avslutningsvis skulle alla trä på sin slips på Stefans hals...
Sedan var det dags för bruden och alla tjejer att inta dansgolvet till låten "Here i go again" med E-Type!
Tjejerna dansade i en ring runt Anna och då och då kastades någon tjej in i ringen för att få dansa med bruden

Såklart var både Vanessa & Nicole med på dansen!

Dewin & Patrik

Malin med Vanessa

Felicia tog en paus från all dans och gosade med Bessa en stund
(innan hon började tycka att Bessa vägde för mycket...Hahaha)

Sedan var det dags att kasta brudens strumpeband... Alla ogifta killar ställer sig bakom brudparet i försök om att fånga strumpebandet... Andres ville gärna också stå med, han ställde sig tom FÖRST av alla, men NEJ, NEJ, NEJ.... Dont even think about it honey...

Stefan kryper in under Annas klänning (!) och visar "No hand´s!" (Ni kan nog föreställa er resten...?)

Där är den!!

Dags att kasta den, ta emot grabbar! EN, TVÅ, TRE! PETER fångade den!

Sen var det dags för alla ogifta tjejer ställa sig bakom brudparet för att fånga brudbuketten

Och så flyger den iväg!!!

Både Karo & Kicki fick tag i den samtidigt, men Karo var liiite mer envis, hon vägrade släppa!
Så Kicki lät henne ta den.

Paret som fick tag i strumpebandet och buketten Karolina & Peter.
Låt mig påminna er om att detta var strumpebandet från mitt bröllop, som jag hade på mig, och som min bror Stefan då fångade! Och det stämde ju, det var han som gifte sig härnäst...  Så vem vet... Kanske det är just deras tur nästa gång? Vet ju att dem har varit och kollat på ringar också redan...
Kanske just detta strumpeband för tur med sig?

 
Mamus, Stefu & Patrcia vid bardisken

Jarmo, Sami, Toni & Peter

Vår lilla Prinsessa tog en powernap i pappas trygga famn

Puua hade nog också behövt en liten powernap själv han också... Eller?

Det glada gänget- Kicki, Sami, Stefu, Robban & Tini
Nicole med Patrik & Peter

 Kicki, Sami, Stefu, Robban, Nukke & Jag

 Syster, Mamma & Jag

Vanessa dansar med "Mamus"

Vanessa (med sin berömda min), Andres, jag och Nukke
The girls

Vanessa busar med Sami

Andres, Kicki, Bessa, Sami, Gea & Jari

 Puss på dig min dotter

Tjejerna blev riktigt trötta av all festande, så dom somnade i vagnen som stockar, fast musiken tjöt på i lokalen!
Marskalkar och tärnor Jarmo, Karo, Sami & Sandra
Puua & Andres (Merilä??)

Karo, Jarmo & Tini

Andres, Roope & Stefu

 Nygifta Stefu!


VILL ÖNSKA DET VACKRA BRUDPARET ALL VÄRLDENS LYCKA!
 LOVE YOU!
Tack för den fina, roliga festen, allt var toppenbra!!!

Jag är så stolt över dig brorsan! Och dig också Anna!
VÄLKOMMEN till familjen!
PUSU BESOO!

Jag är så stolt över våra tjejer också, som var så snälla under hela festen, inga problem alls med dem. Sen somnade dom som små änglar utan skrik och gråt trots den höga musiken.

P.S Ni som vill ha bilder från festen får gärna höra av er, så skickar jag över dem.
Anna & Stefan- bilder kommer till er ikväll! Jag varnar er- DET ÄR MÅNGA!!!!
(Jag är ju faktiskt "mamarazzin", remember??)

TACK FÖR ALLT!!!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback