.................................

Ute skiner solen och jag ska precis ut med barnen
Andres är ute och tvättar bilen och hämtar sin kostym från kemtvätten... Mycket som ska fixas före bröllopet!
Imorgon är det stora dagen och snart ska vi till lokalen och blåsa upp ballonger och fixa lite så att allt är klart.
Ska bli jätte roligt!

Jag provade klänningen på Nicole idag igen, och nu gick det helt utan problem! Jag sa redan på morgonen att vi kan sätta på oss klänningarna och dansa lite, och det tyckte hon lät jätte roligt!

Vanessa har lärt sig att KRYPA nu!
Det ringde Andres och sa till mig när jag, Patti & Nicole var på väg till faster Ela för att färga håret igår.
(TACK ELA!) 

Nu står Nukke här bredvid mig och tjatar att vi måste ut nu, för hon ser sin kompis Daniella ute på lekparken.
Men vi måste vänta lite för grabbarna äter precis....
Vanessa sitter ute på balkongen och äter kakor och leker med bollarna.
Jag har inte sett henne krypa ännu... hon bara sitter där. Hoppas att det bara inte var en engångs grej!!!

Nu ska vi ut och leka i solen!
Ha en underbar dag alliohopa, och ut och njut av solen nu!!!


Kommentarer
Postat av: Erica

Hej vännen!!

Har en sån rolig nyhet... Yannick har fått erbjudandet om jobbet i Skellefteå.. :-)!!!!!!

Det är iförsig 13 mil norr om Umeå, men det är ändå så mycket närmare än vi bor nu.. 80 mil. LÄngtar så fruktansvärt mycket upp till mina föräldrar och systrar. BLir så avundsjuk när jag läser om hur mysigt ni har tillsammans.. snart får jag komma nära jag oxå :-D. Va kul att hon har börjat krypa lilla gumman! Kramar på er

2010-05-21 @ 13:27:29
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja underbart väder sommar :)

2010-05-21 @ 18:07:08
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback