1:a maj

Igår på förmiddagen kom Puua och busade med flickorna, och hade med sig kläder som han hade köpt till dom. Han har fortfarande inte vågat hålla i pojkarna, han är rädd att dom ska gå sönder...  Mummu orkade inte komma, hon var trött. Inte så konstigt för hon vaknar ALLTID upp på exakt samma tider som jag matar pojkarna. Först klockan 1, sen 4, sen 7... hon vaknar samma tid VARJE NATT!
Hon säger att hon är med oss "psykiskt", och att det börjar bli lite jobbigt med matningen nu
Haha, stackars Mummu! Och Puua ringer mig varje morgon och undrar om jag har ont i fingrarna... Vet ni varför?
- För att jag inte har skrivit något nytt på bloggen! Då tycker han att hela dagen är förstörd
Men jag ska bli bättre på uppdateringarna, bara vi kommer mer in i rutiner, vilket vi har gjort rätt så bra nu.

Här är kläderna som de köpt till tjejerna


Puua & Bessa

Förresten, här är bilder från när Jonas var hos oss också
Nicole tycker att Jonas & Pappas diskussion är väldigt intressant...

Jonas, Vanessa, Andres & Nicole

Hjärtligt tack för kläderna Jonas!


Senare kom Abuelo, Abuela, Oscar, Sergio, Emilio & Melina kom förbi och lämnade en massa kläder till pojkarna
Med sig hade dem dessa vackra blommor till mig!!! Dom ville köpa blommor till mig när jag var på sjukhuset, men då låg vi på intensiven, så dit fick man inte ha med sig sånt.
TACK så jätte mycket!!!

Oscar & Melina träffar pojkarna för allra första gången
Melina med Jonathan, Abuela med Danilo
Oscar with the boys

Mamma & Nukke

Abuelo med Bessa Enkeli

Kläderna som pojkarna fick! Jätte fina!
Såhär glad är Nukke när Emilio busar med henne!


Bilder från möhippan ska jag lägga in ikväll, för nu är jag dödstrött och ska passa på att vila med tjejerna medans dom sover... Sen ska jag nog på promenad med Karo & Anna för att prata lite....
Jag känner att det är så mycket jag borde göra.
Jag är på "rensings humör" igen. Jag vill bara kasta bort allt som bara står oanvända i skåpen, rensa och städa.
Fast det gjordes sist för nån vecka sen. Men jag får såhär ibland, så jag ska ta fram sopsäcken och rensa lite i alla skåp, då mår jag mycket bättre! Lite vårstädning kanske man kan kalla det.
Ett rum i taget, jag började redan med köket, men då hade jag två busfrön som rotade i lådorna och tog ner en massa saker...

Nu ska jag sova!
(Det är bra att sova lite skönhetssömn, det behöver jag! Hahaha....)


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback