Klänningjakt...

God morgon!
Idag var det dags att prova tjejernas bröllops klänningar så att dom skulle vänja sig vid att ha på sig dom (vill inte ha världens liv på samma dag) Men vi kom inte lindrigt undan idag heller... Det blev världens liv på Nicole som minsann INTE tänkte ha på sig klänningen. Vanessa tog på sig sin nya klänning utan problem och hon var jätte fin! Som en liten prinsessa! Jag fick på Nicole sin klänning till slut, men hon skrek och ville ta av sig den. Jag tog på mig en klänning också och visade hur fint man kunde dansa med klänningen, sen lugnade hon ner sig en stund.
Jag berättade att Emma och Felicia ska ha likadana klänningar som hon, för att alla de tre ska vara brudnäbbar (är det tänkt) Men jag undrar hur det ska gå med Nicole... Hon är så himla envis!
Om hon visar det minsta tecken på att ställa till med scen i kyrkan så ska hon få sitta med oss istället.
Snart är det dags, på lördag är den stora dagen för Stefu & Anna. Jätte kul och spännande!
Andres mamma och pappa ska komma hem till oss och ta hand om våra små grabbar.
Det är bäst så, och jag är jätte tacksam att dom ställer upp!

Igår var vi på klänning jakt... till mig alltså. Vi var i Skärholmen och i Farsta, men hittade ingenting.
Jag tog en promenad till min syster igår och kikade igenom hennes garderob och hittade en klänning, men den satt inte så bra på mig...  Jag gick igenom min egen garderob igen och hittade en klänning, så det blir nog den om jag inte hittar något annat .

Nicole och Vanessa leker på balkongen tillsammans nu, skrattar och slänger bollar, dom leker så fint tillsammans och är så omtänksamma, mina fina tjejer...Pojkarna ligger och sover så sött här. Så nära varandra...
Älskar er i massor!

Haha, nu fick Vanessa en boll i huvudet (från bollhavet) och Nicole säger:
"Vad hände Bessa? Toinen, ei ole mitään hätää..."
(= Stackaren, det är ingen fara)

Va gulliga dom är mot varandra!
KÄRLEK!

Fika i Farsta
Nicole


Vanessa

Det var så varmt och tjejerna var helt genomblöta när vi kom hem så vi fyllde poolen med vatten så att dom kunde få bada...

Bessa älskade att bada, hon plaskade och kastade bollar överallt!
Nicole som inte tycker om att bada i pool satt bredvid...
Sen hände det en "olycka"... Bessa bajsade i vattnet! Det flöt så bajsbitar överallt (hahaha...)
så det var bara att tömma poolen, tvätta den och lägga in mer vatten...

DID I DO THAAAAT?

Jonathan & Danilo i friska luften

Bessa back in the water!

Kors i taket, vem har vi här då? Nukke ville också sätta sig ett tag! Se vad bra det blir när man inte tvingar in henne... hon blev så nyfiken eftersom hon såg att Bessa hade så kul att hon satte sig där själv. Men bara en kort stund.

Jag & Jonathan


Kommentarer
Postat av: Michelle

Vart har ni köpt poolen och bollarna? Ser kul ut! Det börjar ju närma sig födelsedag här hemma och fantasin flödar ju inte precis..

2010-05-19 @ 11:16:30
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Postat av: Erica

Va mysigt det såg ut med bollbad på balkongen :-). Flickorna är så söta med sina frisyrer och halsbanden som dom har på sig! Alva vägrar ha någon toffs i håret, sliter bara bort den. Jag funderar på en kedja runt halsen, men den tar hon nog oxå av ;-). Hur har du fått dina tjejer att ha kvar kedjorna runt halsen? Vad är det för smycke? kramar

2010-05-19 @ 11:26:29
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: karolina Nordling

Hihi ihania kuvia, hienohelma poolin vieressä..haha

2010-05-19 @ 11:54:03
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Linda och Melina

Hey cutie!!

Kul att du tittade in:) alltid lika roligt när man får nån kommentar:)

Jag vill verkligen ses snart! dina prinsessor växer ju också fort!! Och prinsarna har jag inte ens sett än:(

Att hitta klänning är inte lätt!!! jag va ute precis innan dopet och jagade som en galning! men med din kropp har du inga problem! du är ju snygg i allt kvinna!!!

Gud vahärligt med bröllop!! Det är alltid lika kul och alla brukar vara på rätt stämning! Hoppas ni får en underbar dag!!!

jO, det blev en ny valp, tihi...vet inte vad vi håller på med, hahah!!

Vilken dag passar det familjen gonzales att vi ses?:)

ciaooo bellaaaaa, beso!!

2010-05-19 @ 14:45:19
Postat av: Michelle

Aha, då ska jag kika det! Hon fyller den 11:e juni! :) lilla skruttungen..

2010-05-19 @ 21:44:30
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback