Fixar....

Hej allihopa!
Verkligen jätte kul att så många av er har tagit er tid att svara på inlägget där jag undrar vilka ni är, det är kul att lära känna er lite bättre också
Ni som har missat så scrolla gärna ner till inlägget "En nyfiken fråga till er läsare" och skriv en hälsning.

Idag åkte vi till Nacka Forum för att hitta en klänning till mig, men hittade nada.
Varför ska det vara så svårt att hitta en fin klänning!?
Jag köpte några tröjor på min favvo affär "New Yorker" iaf... Behövde verkligen det, eftersom jag rensat min garderob nu.
Jag ger upp med söknadet och ska ta på mig klänningen jag redan har här hemma.

Jag var på min systers salong idag också och färgade mina ögonfransar och bryn, och så gjorde hon Airbrush tanning på mig också, man vill ju vara lite brun och fin när man ska på bröllop !!!


När jag låg där med färg på fransar och bryn så vill hon helt pötsligt att jag ska lyfta upp armarna. Och så vips börjar hon göra IPL-behandling på mig! (permanent hårborttagning) Det har jag velat göra länge, men man får inte göra det när man är gravid, så nu passade vi på! Skönt att slippa raka sig hela tiden under armarna!!
(Läs mer om behandlingarna på deras hemsida www.u-zone.se)

Nu sitter jag här vid datorn, alla barnen har badat och sover djupt i sina sängar nu. Idag sov Nicole ingen middag, medans Bessa sov i i en kvart. Så dem var trötta! Annars brukar dom sova i nästan 3 timmar på dagen...
Jag håller på att fixa med våran videokamera... jag lägger alla videor i datorn och det tar en evighet!
Den måste ju vara tom tills på lördag så att jag kan filma!

Andres sitter här bredvid mig och fixar ett VM- album till pojkarna där man ska samla och klistra in bilder på alla spelare som är med i fotbolls VM. det är pojkarnas FÖRSTA fotbolls VM, så ett litet minne ska dem ha från den!
Den börjar ju i Juni och hålls i Syd-Afrika, och såklart hejas det på Uruguay här hemma!


Kommentarer
Postat av: Erica

Hej! Det var helt underbart uppe i Umeå men vi har inte fått veta något ännu om jobbet... dom skulle höra av sig denna vecka.. usch va nervöst!

Alva har inte hål i öronen, vi har inte tänkt så mycket på det, tror det får vänta tills hon blir äldre. Den där behandlingen på din systers salong lät ju super spännande.. skulle vara underbart attslippa raka sig under armarna!! Va spännande att få se hur fina ni kommer att vara i helgen på bröllopet.. då vill vi se lite bilder ;-). kramar

2010-05-20 @ 09:59:35
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Tanna

Hej ! Har skrivit till dig på familjeliv. Kram

2010-05-20 @ 10:12:13
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Tack för reklamen ..pusu beso

2010-05-20 @ 14:36:42
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Anonym

är inne & läser här ofta!

ja orka ej kommentera massa . mår ej så bra.

men mår okej. nikki mår helt ok!

2010-05-20 @ 20:23:43
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej!

Undrar bara vart Andres har köpt det där fotbollsalbumet till pojkarna? Noa vill så gärna ha ett också men jag har inte sett till något... Vi ses på lördag! Kram

2010-05-21 @ 13:06:25
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback