Grilla


Igår var det grillkväll hos Mummu & Puua. Den första jag var för året. Som jag skrev så gick den inte så som jag hade tänkt mig, för någon saknades... Men det kommer väl flera....?
Jag packade ner barnen i vagnen ALLA 4 (!) och gick iväg. Det gick hur bra som helst.

Såhär gick vi

Puua kom och mötte oss på deras bakgård eftersom han trodde att det var
jobbigt för mig att ta mig fram


En liten troll har flyttat in på deras altan, som tjejerna gillade

Man måste ju prova på den nya blomlådan också....


Maten är klar!

Puua busar med Bessa i matbordet....

Mummu & Nukke

Mummu & Puua (som stödjer musctach kampen...)
Pojkarna fick mysa på soffan inne medans vi grillade.
Det var jätte skönt väder, men så fort solen försvann så blev det kyligt.
The Gonzalez Twins i sina nya jeans

Moster Karo måste ju klämma och pussa lite

Peter med Twinsen

Min bror Toni kom också förbi med Tobias och träffade Twinsen för första gången.
Han vågade inte hålla dem, för han tyckte att dom var för små, men efter ett tag höll han i båda två

Puua tror att vi har trillingar....

Myyyys med Puua

Sen kollade vi en stund på Hockey matchen Finland-USA, vilket var spännande. Om Finland skulle ha förlorat så hade dem åkt ut. Men dom vann!

Sen var det dags för oss att börja promenera hemåt igen. Det var baddags och sen sova. 
Alla erbjöd sig att följa med mig och hjälpa till, men det gick hur bra som helst... Vanessa somnade t om i vagnen.
 
Hemma var det baddags för alla 4 busungar och resten av kvällen blev lugn...
Jag gick till sängs rätt så tidigt jag med, men kunde inte riktigt somna...

 Tack för grillningen allihopa :)


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback