Trög uppdatering just nu....

Ledsen för den dåliga uppdateringen, men det har varit full rulle!
Igår var vi och grillade hos mina föräldrar och idag grillade vi i Rudan.
Jag ska lägga in bilder och skriva mer imorgon, just nu är jag bara jätte trött och orkar inte skriva mer än några rader. Nicole har legat i sin säng huuuur lämge som helst och hon pratar fortfarande...
Pojkarna får precis mat här, sen hoppas jag att dem vill sova lite längre än förra natten.
Jonathan vaknade varannan timme och ville ha mat! *jäsp*
Oh då får såklart brorsan också flaskan i munnen, så att dom ska äta samtidigt, fast han sover, den stackaren.
Tänk hur mycket en människa kan sova??
Dom bara sover och äter! (och bajsar) Men 23 timmar av 24 sover dom.
Snart börjar dom nog vara med lite mer, ska bli roligt :)

Nä, nu ska jag lägga mig på soffan en stund och mysa med Andres och pojkarna.

P.S Imorrn ska jag svara på kommentarerna också ;-)

Chao, Chao!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback