Torsdag kväll

Klockan är nu tolv denna torsdagskväll och egentligen borde jag nog gå och vila, men istället ska vi kolla på en film. Hoppas bara att pojkarna sover bättre denna natt än den förra. Då vaknade dom varannan timme och ville ha mat, stackarna.
Lägger in några fler bilder från idag...

Vanessa äter majs

Nicole & Danilo

Dags för kvällsvällingen för alla fyra barnen :)


Nu ska vi kolla på film innan det blir alldeles för sent!
Imorgon kommer Birgitta från hemsjukvården hit igen för att väga pojkarna.
Och imorgon kommer Felicia, Dewin, Patti & Patrik hem från Grekland!!!
Först var det så att vi var oroliga att dom inte skulle komma iväg på sin resa pga. vulkanutbrottet och nu är vi oroliga att dom inte kommer hem därifrån pga. stejken... Men det ser ut som att strejken är slut, dom kommer hem! Ska bli kul att träffa dem alla igen.

Få se om Nukke drömmer om Puua inatt, det gorde hon förra natten, hon vaknade vid 3.30 på natten och ropade på mig, sen när jag kom in och pussade på henne så babblade hon något som jag inte förstod ett ord av (spanska säkert, hahah) och sen efter dne långa meningen "Puua!"... och så somnade hon om.
Hon har tjatat om att hon vill göra en "hyvä kakku" med Puua, så jag får väl försöka ta mig dit med henne imorgon så att hon kan leka i sandlådan med sin kära busiga Puua.

NATTI !

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback