Söndag

Dagen började med att vi åt tårta til frukost  
Men inte Nicole, hon tycker inte om tårta.
Senare var det vanliga vardags sysslor med att fixa dittan och dattan, sen åkte vi till Tumba för att äta deras jätte pizza igen!
Man blir alltid lika förvånad när de kommer med pizzan framför en...
Dom är verkligen enorma!
Nu har jag precis vaknat från min skönhets sömn (inte för att den hjälpte) och tänkte fortsätta med min garderobs rensning.

Och så har jag äntligen hittat dem bilder jag ska ha som tavlor på väggen!
Jag tänkte förstora dem och ha i vår vardagsrumsvägg.
Men jag har inte bestämt ännu om det ska vara svartvita bilder, eller med färg?
Jag är en riktig "Mamarazzi" och har kameran ALLTID med mig. Måste bränna dem i en skiva innan allt försvinner från datorn...
Man kan aldrig ha för många bilder!

Vilket tråkigt väder det är ute! Kallt och förjävligt... Typiskt när det är helg, alla är lediga och vi som tänkte grilla... Det här är riktig hemma-rensings-väder...

Nu måste jag gå ner och väcka vår lilla docka Nicole... 
Hon har börjat leka med dockor och dockvagn jätte mycket nu, hon är så go...
Hon lägger dockan i vagnen, berättar att dockan ska sova nu och att man ska ta på sig täcket så att man inte fryser om fingrarna (?) Sen pussar och kramar hon den och säger "Älskar Dig..." Sen går hon runt med vagnen... Jätte mysigt att se! Vanessa vill gärna också vara med i hennes lek, men hon kommer ju ingen vart. Hon gillar att sitta på rumpan och ta våra fjärrkontroller och plocka ut alla våtservetter. Gud förlåte den som lägger henne på mage och försöker få henne att krypa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tårta till frukost :) hehe

2010-05-09 @ 18:52:43
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Haha..ja svartvita e fina tycker jag...

2010-05-09 @ 19:43:30
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Linda

Hey cutie!!!

Tårta till frukost är ju aldrig fel...även vi åt det till frukost idag;)

Vi fick över från dopet igår:)

Det blev en lyckad dag..några inbjudna kunde inte komma så vi bllev "bara" 76st;) Men det va kul och man var en stolt mamma hela dagen;) men amtidigt är det skönt att det är över! Har varit så stressad!!!



Jag är som dig, kan inte gå utanför dörren utan kamera, då känner jag mig naken;) Jag har också hittat bilder som jag ska förstora, svartvita! Tycker det är så vackert!! Vet du nån bra studio som är bra på att framkalla och inte tar överpriser??



Hur mår ni annars då??

Melina tog sina första steg för 3 dagar sen...yippi!!! Idag tog hon 3 steg:) Min lilla sessa:)



sköt om dig o familjen nu!!

Kan du ses nåt i veckan???



Puss

2010-05-09 @ 21:56:06
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback