Snart ska vi sova......

Snart är klockan 1 på natten då ska pojkarna ha mat.
Jag passar på att skriva nu så att min pappa inte ringer imorgon och frågar om jag har ont i fingarna eftersom jag inte har skrivit något nytt...
Ole hyvä Puua!

Idag har i varit i Fittja en sanbbis och lämnat en present till Emilio som fyller 8 år idag! GRATTIS!!!!


Sen kom vi hem och tjejerna sov nästan 3 timmar... så är det när man vaknat så tidigt...
Jag har fått för mig att rensa allting. Såå jag började fixa och dona i köket. Jag slängde 4 påsar med saker i (!!!)
Det var en massa glas, skålar, vaser och krukor som har samlats i skåpen, som bara tar plats.
Det är nog inget som vi kommer att sakna precis... Jag gjorde även en alldeles egen skåp till barnen, där jag la all välling, nappflaskor, våtservetter, blöjor, nappar, haklappar- Ja, allt är samlat i ett och samma skåp.
Så nu känns det mycket bättre. Fast jag hade ju två busungar som rotade i lådorna medans jag städade...
Imorgon fortsätter jag med städandet... Vi har absolut inte stökigt på något sätt hemma hos oss.
(förutom leksaker lite här och var som Nukke kommer ut med, men sånt får man stå ut med) 

Vi var på lekparken och lekte också, hela familjen. det var skönt, men det började bli kyligt, så vi gick hem och tog ett bad. Jag gav dem varm choklad, men som vanligt så ville Nukke inte ens smaka...
HUR SKA JAG FÅ HENNE ATT ÄTA?

Imorgon kommer Birgitta från hemsjukvården hem till oss. Då är det dags för vägning igen. Och förhoppningsvis blir pojkarna av med sina sonder! Vore en milstolpe för dem!


Imorgon ska jag försöka träffa min syster, behöver få prata lite med henne...
Jag har verkligen världens BÄSTA stora syster!
LOVE YOU! Pusu Besoooo


Nu börjar Danilo vakna till liv, han vill ha sin mat NU. Jonathan sover lungt bredvid. Sen ska jag också sova, för klockan 4 är det dags att mata igen, och sen vid 7, och sen vaknar tjejerna....


Sov så gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Pusu beso..

2010-05-03 @ 07:05:42
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Eva

Hej Satu!



Och tack för ditt inlägg på min hemsida. Hoppas du har löst det med vagnen.



Vi bor i Vendelsö, Sågen i Haninge. Mitt i allt med gångavstånd runt om.



Hoppas ni hade en mysig helg i solen med alla barn.



Mvh Eva "Panthera leo" på familjeliv

2010-05-03 @ 08:41:21
URL: http://www.familjenxl.dinstudio.se
Postat av: camilla

hejsan ..

ojj vad du hunnit skriva sen jag var här sist..

vi fick oxå ett ryck o började städa hela huset i helgen.så nu har vi renst alla barnens rum och fåt det fint överallt..:-D



jo vi kom iväg till maj brasan men det vart bara dom äldsta barnen ,

dom 2 minsta hann somna innan så dom fick vara hemma med pappa..



kul att höra namnet Fittja det var längesen haha

jag är ju från Alby ler..född och uppväxt där i alla år..o nu bor man i norraste dalarne hihi..



min pappa+en bror bor fortfarande kvar i Alby och min andra bror med familj bor i tuna (tumba)..



dom kommer och hälsar på oss i sommar sååå kul...



nä nu ska jag fixa kaffe o fika lite medans jag skriver på min blogg om jag hinner rinnan min lilla bebis vaknar haha

ha det så bra så länge

mvh camilla



2010-05-03 @ 08:47:23
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se/
Postat av: Nathalie

Lycka till med hemvården idag. Hoppas dom slipper sonden=) Kram

2010-05-03 @ 11:47:41
URL: http://albinsmamma.bloggsida.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback