SHOPPING!

Halloj!
Igår kom min mamma och min syster Karo hit för att vi skulle promenera till centrum, och jag som har två dubbelvagnar beövde ju lite hjälp...

Uppdraget var att köpa lite kläder till barnen.

Hjääälp! Hur ska detta gå?!

Som tur var så hjälpte min syster till med andra vagnen, så vi kom iväg...

Väl i Handen var det dags för shopping. Dessa plagg blev det:
Pyjamas till pojkarna....

Och deras första jeans....

Kläder till Nicole...

Och till Vanessa


Typiskt nog var storlekarna slut på andra plagg jag tänkte köpa, som dem behöver, så jag får kika vidare nån annan dag. Idag blir det garderobs rensning i allas garderober, då ser man lite mer vad som behöver köpas.
 Som jag har skrivit förut- jag ÄLSKAR att handla barnkläder!
Till mig själv hittade jag faktiskt också ett par tights och en tröja :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Fina kläder :-). Hur känns det nu med alla? har du varit helt ensam med allihopa någon dag? Hur länge kan din man vara hemma med dig? Jag kämpar på med bara två ;-) snart får jag nog rutiner så det går bättre. Men ibland så får jag nästan ett utbrott.. när Tor just somnat så går ALva dit och nyper honom så att han vaknar igen och gråter.. :-(. Tor är ganska kramig och grinig just denna period, tror att det är en utvecklingsfas.. Alva var ju enklare för hon följde aldrig dom "normala" utv. faserna.. kändes det som. Alltid lika snäll.. förutom nu då när hon är busigare än någonsin ;-). kramar

2010-05-06 @ 12:54:35
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Alltid lika roligt...hihi

2010-05-06 @ 16:29:16
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback