S V A R

JESSICA & ULLIS- Ni frågade hur vi får plats med fyra bakåtvända barnstolar och vad vi har för bil: Vi har en BMW X5 (jeep) Tyvärr får vi inte plats för fler än 3 barnstolar, så en får sitta i bagage luckan! Haha, näe skämt åsido, det är lite trångt i bilen, så det får man kolla upp.

TARU- Jag tycker också att det är jätte kul att våra tjejer också har blivit kompisar och leker med varandra! :)

JASMINE- Tack för uppskattningen! Jätte kul att du har hittat in :)
P.S Tack för tipset för vagnar, ska kolla på det :)
Jag skriver in alla dina frågor, så att jag inte missar något av dem;)

föresten hur gamla är alla barnen?- Nicole fyller 2 år om 2 veckor
ser du skillnaden på tvillingarna?- Jo, Jonathan är lite mindre än Danilo och lite ljusare, och Danilo har en liten liten prick på örat som han har ärvt av sin pappa, som ser ut som ett piercing hål.
är något barn svartsjuk på den andra?- Jepp, Nicole ibland...  Men det är bara ibland, och då vill hon gärna också vara med.
älskar du alla lika mycket?- JA
vem tycker du är sötast:P? -Alla är lika söta (min man vill att jag ska svara att HAN är sötast, Haha... ;))
hur gammal är du och din man?- Jag fyller 27 år nästa månad, och min man är 43
går barnen på dagis?- Nej, vi vill ha dem alla hemma med oss istället. Vi tar bäst hand om dem själva 
har alla samma pappa? JA
när träffade du din man? Oj... måste tänka... det var när jag var 16 år, men vi blev tillsammans när jag var 19-20 (?)
vart bor ni?- Vi bor i Haninge (Handen)
vad jobbar du och din man som? -Jag jobbade som barnskötare på dagis innan jag blev gravid och min man är egen företagare
delar ni alla rum eller hur är det? -Vi bor i en fyra, så vi har ett eget sovrum, medans tjejerna delar rum, och så har dem ett lekrum också. När pojkarna flyttas till eget rum så ska tjejerna dela rum, killarna dela rum.


ROLIGT ATT NI LÄSARE HÖR AV ER!
Jag svarar på era kommentarer så fort jag kan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur träffades ni? hur spela åldern in e ert förhållande

2010-05-23 @ 08:55:41
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback