Poker kväll

Ikväll har grabbarna pokerkväll här hos oss. jag passar på att sitta och knappa lite vid datorn.Nicole och Vanessa sover, och pojkarna ligger här bredvid- vakna för en gångs skull.
Jag har precis badat med dem båda och gett dem mjölk, så nu ligger dom här, mätta och belåtna.
Puua vågade hålla i dem för första gången idag!
Här är han med Danilo.


Nicole och Vanessa var jätte glada att Puua kom och busade med dem innan det var dags att spela. Men Puua blev inte av med Nicole då ändå, hon ville "också spela!" och s¨å satt hon i Puuas knä och drack sin coca-cola och lekte med poker markerna.

Man ska börja i tid, tyckte grabbarna. Nicole höll nog med...
Herregud nu har nog min pappa druckit lite för mycket Lapin Kulta, för då brukar han komma till mig och sjunga "Sää kasvoit neito kaunonen..." och det gjorde han nu.

Vanessa satt och lekte med köksredskapen i köket och kollar på poker spelet..


Kommentarer
Postat av: Erica

Super söta småkillar :-) TÄnk va dom växer!!



Vi har bokat in Dop till Tor i augusti uppe i Umeå, ska bli mysigt. Han kommer vara ganska stor då.. så han kan nog inte ha min dopklänning som jag hade och som Alva hade.. får fixa en annan. Vi har valt mina syskon som gudföräldrar. kramar

2010-05-08 @ 14:18:11
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha fy vad söta era pojkar är. Borde nästan vara olagligt!

Lycka till med hela familjen!

2010-05-08 @ 16:31:08
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Haha mummu fick också höra den när pua kom hem..

pusu beso

2010-05-08 @ 22:24:56
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback