Hello....

Hej!

Sitter och knappar lite med datorn. Barnen sover, och Andres var tvungen att gå ut ett tag.

Jag badade med pojkarna ikväll, så skönt utan sonden!!! Dom älskar att bada, dom är så lugna och bara tittar runt... Sen luktar dom så gott efter att man tvättat dem och tvättat håret
Efter att fått på sig torra blöjor och rena pyjamas var dem vrål hungriga, sen somnade båda som stockar.
Flickorna badade jag också med, sen fixade vi fram lite vindruvor och melon, som Nicole faktiskt åt.
Jag blir riktigt frustrerad av att hon inte äter... Hur ska jag få henne att äta och gå upp i vikt?
Hon får välling när hon lägger sig på kvällen, sen får hon välling när hon ska sova middag (bara för att hon inte ätit på dagen) men hon äter inte frukost, och hon rör knappt mat på hela dagen. Varför?
Idag började hennes tuberkulos vaccinering vara...  Och inte lite heller! Vanessa har knappt något som visar att hon fått sin vaccination, medans Nicoles har varit röd och svullen en lång tid.
Hur har era barns ärr varit?

Hon har kommit in en riktig trots period vår lilla docka. Hon vill gärna testa oss med allt. Häromdagen när vi skulle gå från lekparken så blev hon arg.. Hon tittade på mig och spottade, och vände på klacken och gick iväg skrattandes! Hello- hon skrattade åt mig! Snacka om att vara kaxig... Sen skriker hon också. Jag tyckte att det var bättre ett tag sen, men nu de sista dagarna har hon börjat igen. Om man säger nej till henne så skrattar hon bara, och fortsätter med sina bus, eller så börjar hon skrika, eller spotta.
Vart kommer sånt ifrån?
Och i nästa stund kan hon bara ge sig snabbt och börjar smöra istället. Speciellt med Andres...

Vi hyrde några filmer idag när vi var i centrum, men det blir nog inte av att vi tittar på dem idag, det har blivit alldeles för sent och Andres är inte hemma ännu...
Det blev inget med min planerade städning idag, så jag ska fortsätta med det imorgon

Nu ska jag fixa det sista tvätten och sen ska jag lägga mig på soffan och titta på TV.
Chao Chao!


Kommentarer
Postat av: jessica

Min sons tbc vacination var jätte ful och varade i 3månader så jag fick till och med ställa in en resa =(

Men nu är det ett jätte fint ärr.

Kul att pojkarna slapp sonden och att dom växer.

Jag ska ju själv ha tvillingar en av varje =)

Det är så skönt att läsa din blogg och se att det går bra att gå ut och göra saker fastän man har flera barn.

Alla runt omkring en blir ju alltid så negativa när man berätar att det ska bli tvillingar,som om det är deras liv som ska bli låst.

Jag tycker iallafall att du verkar göra ett toppen jobb och alltid är så posetiv

Ha det bäst

kram

2010-05-04 @ 12:44:38
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback