Gårdagens besökare

Igårmorse kom min mamma och pappa över och busade med tjejerna. Dom älskar att busa, och jag vet inte vem som är värst... Barnen eller Puua....?
På eftermiddan kom min min bror Stefan, Anna, Emma & Sebastian hem till oss på besök också.
Barnen lekte i lekrummet, och Nukke kunde inte sluta skratta åt sebastian. Dom jagade varandra runt lägenheten och hade jätte kul.
Vi pratade en del om bröllopet, tänk att det redan är nästa lördag!!!
Vi får se hur det blir med Nukke, det är tänkt att hon ska vara brudnäbb, och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra. Ska bli jätte kul att gå på bröllop, det var en evighet jag var på bröllop senast (förutom mitt eget) Det kommer säkert att bli jätte kul!

Tuffa Sebastian har precis varit hos frissan och fått svarta blixtrar i håret.

Vanessa, Emma, Stefu & Anna

Stefu med..... Danilo. (???) Haha...


Stefu åkte till Tyskland ikväll med grabbgänget för sin svensexa. Dem ska kolla på Hockey-VM. Bland annat.
Tur då att Finland inte åkte ut igår!
Hoppas att dem har kul!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback