BORT MED SONDEN !!!!!



Jeeehaa!
Idag blev pojkarna av med sina sonder!
Vi berättade att dom har druckit ur flaskan sen torsdag natt,
och hon sa på en gång att vi drar sonden då.
'
Hon mätte och vägde pojkarna.

JONATHAN: 1950 g, 43 cm (?)
DANILO: 2195 g, 46 cm

Dom har växt!  Duktiga grabbar!
Sen var det dags att bli av med sonden. Va skönt! Och säkert jätte skönt för dem också att slippa dom!
Dom såg helt annorlunda ut under all tejp och sond. Nu kan man pussa och krama dom utan att vara rädd att man drar ut sonden och känna tejpsmaken i munnen när man pussas!

Andres med Gonzalez Twinsen (som min syster kallar dem)

 KÄRLEK!

ÄNTLIGEN fick jag Micael att hålla sin bror för första gången!
Han har inte vågat för att han tycker att dem är så små och går sönder



Pappa med tre av sina söner


Jag lägger in några bilder från igår också... :)
Här är vi hos Abuelo & Abuela och lämnar en present till Emilio. Såklart sjöng vi "Ja må han leva", på alla 3 språken också (svenska, spanska och finska)
Såklart sjöng Nukke det när vi gick därfrån. När alla andra sjöng så tittade hon bar glatt på.
Hon sjunger dessa sånger varje dag hemma typ 100 gånger...

Vi är på parkerinegn på väg hem. Nicole fick gå lite med Oscars Yorkshire terrier Fia, som är dräktig.
Någon som vill köpa Yorkshire terrier valpar sen när dem har föds??
Julio & Vanessa

Micael vill gärna ha sin pappas bil när han tar körkort...

Och nu är det dags för middagsvilan igen. Tjejerna har sovit i en timme redan, så jag borde passa på nu, medans jag har tid att sova... Micael åkte hem till Diego nyss. Han jobbade iförrgår på Superior Challenge galan

Nä nu ska jag vila, sen ska vi ut på promenad och sen fortsätter jag med rensningen!
Vi ska nog hyra en film som min syster tipsade om- 2012 - heter den.
Har ni sett den??

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Ihania kuvia, pitää varastaa pari...haha

2010-05-03 @ 14:12:09
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Erica

Va härligt att sonden är borta. Visst blir dom helt annorlunda? känns plötsligt så lyxigt att kunna pussa på deras mjuka ansikte utan dessa slangar. Sötnosar!!

2010-05-03 @ 15:00:13
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: camilla

hej hej ..

fina bilder..

får man fråga hur många barn ni har inkl..bonusbarn.?



mvh camilla

2010-05-03 @ 20:57:05
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se/
Postat av: eva-li

Så otroligt häftigt med 4 barn under två år! Jag är riktigt imponerad. O du ser så himla snygg ut! Vilket underbart liv ni måste ha:) Grattis!

2010-05-03 @ 23:23:42
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback