Besök från Anna =)

Igår kom min svägerska Anna hem till oss på besök. Jätte kul att sitta och bara prata, det var ett tag sen vi gjorde det. Hon ska gifta sig med min bror om ca. 2 vekor, så vi pratade en hel del om bröllopet.
Jag ser fram emot det, nu måste jag bara hitta något att ha på mig! Kanske borde gå och snoka lite i syrrans garderob, hon har ju hur mycket kläder som helst. Om någon behöver låna skor eller väskor, så är HON tjejen man ska fråga. Hon har nog hundratals??
Imorgon ska vi leta efter klänning till Vanessa också. Nicole ska vara brudnäbb, så hon har klänning och skor klart redan. Ska bli spännande att se om hon verkligen vågar gå nerför altaret, när alla tittar på?
Hmm...

Anna frågade om jag kunde sjunga på deras bröllop. Who me?
Hon spelade upp en låt av Carola som jag aldrig hört förut, och den ville hon att jag skulle sjunga.
Hello, jag blev nervös redan när jag lyssnade på låten, (som jag inte kommer ihåg namnet på)

Dom verkar ha läget under full kontroll, allting är i stort sett klart.
På fredag innan bröllopet ska vi till lokalen och blåsa ballonger!

Anna med Danilo

Nukke ville också vara med på bild

Anna & Stefan hade köpt kläder till pojkarna, TUSEN TACK! Dom var jätte coola!



Kommentarer
Postat av: Melina

Hey!!!

Kan du ses på onsdsg???

2010-05-10 @ 23:00:48
Postat av: Anonym

glömde skriva mitt namn...hihi Linda och melina ska det va;)

2010-05-10 @ 23:01:47
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback