Alla sover FORTFARANDE !??...

Klockan är nu 10:21 denna torsdag och alla förutom jag och pojkarna sover fortfarande....!!!!
ca.6:40 kom Nicole till vårt rum gråtandes, hon hade nog en mardröm, såhon la sig mellan oss och somnade om efter ett tag, och där ligger on än... Typiskt att när man "får" sova så är pojkarna jätte pigga och vill ha sällskap....
Undrar när mina sömntutor vaknar....?
Andres var uppe på natten och tittade på Uruguay matchen, men jag vet inte hur den slutade ännu...

Jaha, vad mer då... Ute skiner solen, men är det varmt?

Mina pojkar just nu:


Vad bjuder denna dag på då?
Skulle behöva kika lite på presenter till Nicole, hon fyller ju år på söndag, när det är morsdag!

Tänk att hon redan blir 2 år, den lilla busungen!



Och vår lilla Bessa Enkeli blev 11 månader igår... Vart tog tiden vägen???

Nä nu måste jag gå ner och ta en titt på resten av min familj, kan dem verkligen ligga och sova fortfarande eller är Nicole inne hos Bessa och busar med henne, som hon brukar göra?
(Jag brukar hitta Nicole ståendes bredvid Bessas spjälsäng där dem har tjejsnack, Bessa bara sitter där och skrattar åt sin syster...) Fast nuförtiden brukar Nicole komma in i vårt rum och väcka mig med ett: "HEJ MAMMA! Bessa är vaken!" Hahaha, hon tänker alltid på sin lilla syster hon...

Jodå... dom ligger och sover så djupt...

Bessa vaknade när jag öppnade dörren till rummet...
Nu ska jag fixa dagens kläder, frukost och hitta borste och tofsar, sen kör vi igång dagen!

Kommentarer
Postat av: Eva

Såg dina vackra pojkar och söta Nicole i tidningen "Mitt i Botkyrka-Salem" supersöta!!! Efter att ha följt din blogg kändes det nästan som om man "kände" barnen. Dom är så otroligt vackra. Får hoppas söta Nicole får en underbar 2årsdag. Kul att se att det inte bara är min dotter (2år 1 månad idag) har en underbar kalufs när man tar bort alla hårspännen och gummiband. Ha en underbar dag.



Eva alias peva83 på fl

2010-05-27 @ 10:56:54
Postat av: Karolina Nordling

Pojista tullu kunnon jöpökät pusu beso

2010-05-27 @ 23:11:37
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback