Era tips om barnvagnar

Nu har jag skrivit några inlägg idag  Så scrolla ner och läs
Jag lovade ju att lägga in alla vagnförslag som jag har fått av alla er kära läsare, så here it comes:

INGLESINA TRILLINGVAGN
Näe.... Den ser inte så stadig ut?

OCKSÅ EN TYP AV TRILLINGVAGN....
Nope, No, No, No....

EN DUBBELVAGN (ABC BUGGY) MED TVÅ SYSKONSITS PÅ....
Jag är inte så lång, så hur ska jag ser vart jag går??  
Och dessutom vill jag INTE ha bebisarna vända ifrån mig..

LIKADAN DUBBELVAGN MED EN SYSKONSITS PÅ....
Samma sak här, Bebisarna MÅSTE jag se. Och gärna vart jag går också...
BUGGYPOD- EN SYSKONSITS SOM MAN FÄSTER PÅ SIDAN AV VAGNEN...
En bra lösning tyckte jag MEN såklart går den inte att montera på vår Emmaljunga... Så himla typiskt...

EN CYKEL DÄR ALLA FÅR PLATS!
Jaa-a Stefu.... Vad kan jag säga om detta lösning...
Han kom på med ett annat förslag också- Att köpa 2 tvillingvagnar och sedan svetsa ihop dem. TA-DAA!

HMMM.... BEHÖVER JAG ENS KOMMENTERA DENNA VAGN??!
FYRLINGVAGNEN SOM JAG FAKTISKT GILLADE...
Men som inte säljs eller kan beställas till Sverige. Förresten så kan man inte ha bebisar i denna?

URABN JUNGLES DYRA TRILLINVAGN
Kostar ca. 14-15 000 kr och kommer inte igenom någon dörr alls. Typ.

EN CYKELVAGN SOM MAN KAN FÄSTA PÅ VAGNEN...
Kanske liiiite jobbigt att gå runt i affären med en sån släpandes bakom sig?
EN TVILLINVAGN (PHIL & TED´S)
Denna vagn kan användas när tvillingarna är stora nog så att dem kan sitta själva. Men hur kul är det för det bakre barnet som får sitta och titta på den andras rumpa hela tiden??

BABYTRAVEL MED SYSKONSITS
Återigen vill jag ha bebisarna vända mot mig den första tiden....
babytravel_syskonsits-70.jpg

TUSEN TACK FÖR ALLA ERA IDÉER OCH TIPS!
Vi får nog ändå klara oss med vår Emmaljunga Twin Cerox 360, så får Nicole stå på ståbrädan, Vanessa sitter med ena tvillingen och den andra tvillingen får jag ha i bärsele.
Imron ska vi till BabyLand och titta på en syskon paraplysulky till tjejerna som vi kan använda när vi åker på utflykter hela familjen
Jag får nog designa en egen vagn som har plats för 4 småbarn....



Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

jag tror det är bäst att designa en egen vagn... kanske blir miljonär på de..

2010-03-29 @ 19:07:53
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Jossan Lindberg

Hejsan. Måste bara fråga vart du hittat alla vagnar? Jag håller på leta som en tok här efter en vagn för tvillingar på 1 år och en nyfödd. Men jag ger snart upp och gör en egen hehe :) tacksam för svar :)

Hade bra. Mvh Josephine L

2011-02-26 @ 10:16:54
Postat av: Piff & Puff i Lillstan

Hej! Liten fråga bara. Du hittade aldrig någon tvillingvagn med extra syskonsits????

2011-10-04 @ 16:12:53
URL: http://lillstaden.blogg.se/
Postat av: Dorte

Den blå vogn sælges i Danmark, hvis det er noget.. ca 6000,- dkr. Den er bare lidt tung at gå med ..ABC buggy er simpelhen genial og vejer ikke noget at gå med. den er 140 cm høj når kalechen er oppe på de øverste barn sæder

2011-11-18 @ 07:35:55
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback