Komage?

Imorse ringde jag och avbokade min tid för efterkontrollen, men dem ringde snabbt upp mig igen och ville att jag skulle komma in imorgon för ett "flödeskontroll" på bebisarnas navelsträng. Idag har jag haft sammandragningar, men inga onda.
Jag har ju haft sammandragningar under hela graviditeten, så det är likadant nu.  
Det är bra så länge det inte gör ont!

Idag åkte vi äntligen till Ela och hon färgade mitt hår. Jag hade världens fulaste utväxt med mörka rötter.
Jag tycker att mitt hår har blivit mycket mörkare nu under graviditeten, så det var jätte fult.
Nu är jag blond igen!
Här är en väldigt ful bild på mig, men den bjuder jag på!  

Efter vår skönhetsvila kom Abuelo, Abuela, Oscar och hans barn Fernando, Javi, Sergio och Emilio hem till oss för middag. Gissa vad det blev för mat?? KOMAGE!  (jag skojar inte)

KOMAGE SOPPA.....


Alla
(förutom Fernando) älskar denna maträtt!

Till efterrätt åt Vanessa lite "Suku Laku" lakrits...




Grabbarna Gonzalez


Hihihi....


Emilio & Nicole ska ut och åka



Kan ni tänka er att t om JAG (!!!) smakade på komagen?

I see but i can´t believe it.... Hahaha.... Jag måste erkänna att den inte alls var så hemsk som jag trodde.

Har NI nånsin ätit komage? Vad tyckte ni??
Ni som aldrig smakat- SKULLE NI KUNNA SMAKA KOMAGE?

Berätta gärna!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman!

Vi mår bra, Melina är sååå aktiv just nu och fått världens humör! Så jag håller mig sysselsatt hela dagarna! Mycket "aja

-baja" blir det;)



Se till att vila nu ordentligt!!



komage??? no thanx;)

har aldrig provat och skulle inte göra det heller..bara vetskapen om vad det är..men skulle jag inte veta vad jag äter så skulle det nog inte vara några problem, men jag e jättefjantig.. så nu får man akta sig för att bli Bjuden på soppa hos dig;( heheh skoja bara!!

Hoppas du och familjen får en bra dag!!! Vi kanske kan ses jättesnabbt idag? Är hos brorsan vid 5 tiden typ så om du inte har några planer så hör av dig!

Beso

2010-03-12 @ 08:31:33
Postat av: munnu

Jag skulle kunna smaka,om man inte behöver veta vad den har gjorts av ,,,,hih

2010-03-12 @ 08:46:53
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Michelle

Skulle kunna tänka mig att smaka, låter minst sagt spännande!

Mysig blogg du har och vilka goa tjejer! :)

2010-03-12 @ 19:35:14
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

i read but icant believe it.. ;) voisin ehkä maitaa mutta en kyllä isse aijo tehdä.. haha

2010-03-12 @ 20:12:20
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback